Супутник зафіксував в тимчасово окупованому порту Маріуполя рух суден, якими російські окупанти можуть вивозити українські метал та зерно. Про це пишуть Схеми (Радіо Свобода) з посиланням на супутникові знімки Planet Labs у розпорядженні редакції.
Згідно знімків, два вантажних судна, Lady Augusta (Ямайка, Північна Америка) та Tzarevna (Мальта) 24 травня перемістились до причалів, де, за даними Маріупольської міськради, знаходиться зерновий термінал і зазвичай відвантажують продукцію. Усього в порту перебувають 6 іноземних суден, як раніше повідомляла ЕП.
Раніше Tzarevna знаходилась біля інших причалів порту – де, за даними Маріупольської міськради, зазвичай відбувається завантаження металевих виробів. Про це свідчить супутниковий знімок за 11 травня. Lady Augusta було пришвартовано неподалік.
Тепер до причалів з завантаження металу перемістились інші три судна. Це Blue Star-1 (Панама, Центральна Америка), Azburg (Домініка) та Azov Concord (Мальта).
Раніше, згідно знімку від 11 травня, вони стояли біля причалів поряд з одним із виходів в Азовське море, який називається "Нові ворота". Тоді ж супутник зафіксував поруч з ними ще одне судно – Smarta (Ліберія).
Директор порту Ігор Барський у коментарі журналістам уточнив, що переважна кількість металу належить компанії "Метінвест" Ріната Ахметова. У "Метінвесті" додали, що частину металевих виробів вже було завантажено на судно Tzarevna, яке залишилось в порту. До початку повномасштабного вторгнення ця продукція готувалась до експорту в Італію.
Інший метал та чавун на території порту, зазначили в "Метінвесті" – це продукція "Азовсталі" та "Металургійного комбінату імені Ілліча", які під окупацією піддавались постійним обстрілам з боку військових РФ.
Міський голова Маріуполя Вадим Бойченко розповів, що вихід в море крізь "cтарі ворота", яку окупанти розблокували, може бути непридатним, бо глибина замала для більшості заблокованих суден. Для розблокування "нових воріт" окупантам доведеться підняти інше затонуле судно, "Меотида". Але для цього потрібні крани, для живлення яких немає електроенергії через пошкодження портової підстанції.
Інші Новини
Що таке фіат і чим він відрізняється від криптовалюти
Цифрові технології стали частиною нашого повсякденного життя. Замість паперових грошей ми все частіше використовуємо банківські картки або розраховуємося за товари...
Що буде з цінами в Україні: аналітики та населення погіршили прогнози
Інфляція в Україні в травні підскочила до 15,9%. Фінансові аналітики, банкіри та населення очікують уповільнення зростання цін.Про це говорять дані...
Ескалація між Ізраїлем та Іраном: як відреагували фінансові ринки
У ніч на п'ятницю 13 червня Ізраїль завдав масованого удару по іранських військових і ядерних об'єктах. Крім того, було знищено...
“Чорноморський рибний порт” Коломойського заарештували та передали АРМА
Майно ТОВ "Чорноморський рибний порт", зокрема його причали, буде передано в управління Національному агентству України з питань виявлення, розшуку та...
Вартість пального зросла на гривню після стрибка світових цін на нафту
Роздрібні ціни на бензин і дизель в Україні зросли після стрибка світових цін. Нафта дорожчає через удари Ізраїлю по Ірану....
В Україні зростають офіційні продажі алкоголю, тютюну та пального – податкова
В Україні протягом п’яти місяців 2025 року стабільно зростають виторги від реалізації підакцизних товарів. Про це йдеться у повідомленні Державної...
Average Rating