До Ірану прибув перший російський транзитний потяг. Через Ісламську Республіку він везе вантажі до Індії. Про це повідомляє інформагентство IRNA.
Пілотний контейнерний поїзд було відправлено зі станції Чехов Московської області до порту Нава-Шева в Індії. Він доставить на станцію призначення будівельні матеріали. Залізничний маршрут проходить через територію Росії, Казахстану, Туркменістану, Ірану та Індії, а його довжина становить 7,2 тисячі кілометрів.
Поки поїзд дістався іранської залізничної станції Серахс (провінція Хорасан-Резаві) на кордоні з Туркменією. Коли він прибуде до порту Шахід-Раджаї в провінції Хормозган на півдні Ірану, товар перевантажать на судна і доставлять до Індії морем.
Вже зараз залізницями маршруту "Північ – Південь" перевозиться на 26% більше вантажів, ніж минулого року.
Цей маршрут – частина транспортного коридору "Північ – Південь", проект якого був сформований у 1999 році і за задумом повинен забезпечити зв'язок Індії з країнами Балтії через територію Ірану і далі Каспійським морем. Нині у зв'язку з антиросійськими санкціями цей коридор набув нового значення.
Експерти вважають, що шлях дозволить скоротити час доставки вантажів між країнами вдвічі, тобто до 15-24 днів. У перспективі транспортний коридор розширюватиметься, проходячи територією більшої кількості країн. Наприклад, зараз питання партнерства в рамках маршруту "Північ – Південь" обговорюється з владою Казахстану, зацікавлені взяти активну участь у проекті Туреччина, Білорусь, Азербайджан, Вірменія та Сирія.
Єдині обмеження при транспортуванні вантажів маршрутом "Північ – Південь" пов'язані з незавершеним будівництвом деяких ділянок колії, що значно скорочує вантажопотік між країнами. Наприклад, фундамент мосту завдовжки 89 метрів на кордоні Азербайджану та Ірану було закладено у січні 2022 року, а завершення будівництва планується лише на початку 2023 року. При цьому на сьогоднішній день залізничний перевізник вантажів у рамках проекту "Північ – Південь" готовий до повного завантаження – до кількох сотень тисяч TEU (1 TEU – обсяг стандартного контейнера завдовжки 6,1 м).
Експерти розглядають Іран як потенційний хаб для перевезення товарів. Транспортний коридор "Північ – Південь" дає Росії можливість використовувати Іран як транзитну державу у сполученні з країнами басейну Індійського океану. У транзиті між РФ та Іраном можуть використовуватися як водний транспорт у рамках судноплавства Каспійським морем, так і варіанти сполучення автомобільним і залізничним транспортом через територію держав каспійського басейну (Азербайджан західним маршрутом; Казахстан і Туркменістан східним маршрутом).
Інші Новини
ЦНАПи Києва почали видавати документи на нерухомість: що змінилось
Нещодавно у ЦНАПах Києва з'явилась можливість замовити технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна та оформити паспорт БТІ.Про це повідомляє прес-служба Київської...
ЦЕС: Україна може недоотримати до 1,5 млрд євро допомоги від ЄС
Україна може недоотримати до 1,5 млрд євро допомоги від ЄС через зрив реформ, передбачених у програмі Ukraine Facility. Про це...
“ПриваБанк” попередив про технічні роботи: не працюватимуть банкомати, термінали та карти
Державний “ПриватБанк” попередив про проведення планових технічних робіт 14 червня. Це означає, що частину доби не будуть доступні операції з...
Що таке стейблкоїн і які бувають види стабільних монет
З поширенням криптовалют у людей з'явилася можливість позбутись таких характерних для фіатних валют проблем, як централізований контроль, ризик фальсифікації, високі...
Швейцарія продовжила блокування активів осіб, пов’язаних із Януковичем
Швейцарія продовжить блокувати активи осіб, які мають політичні зв’язки із президентом-втікачем Віктором Януковичем. Про це пише Swissinfo.Федеральний Верховний суд країни...
У РФ зафіксували різке зростання боргів росіян
Россияне все хуже платят по кредитам, которые набрали во время бума 2023 – первой половины 2024 гг. Ипотечные, потребительские и...
Average Rating