В Україні не всі великі міжнародні бренди, які через повномасштабне вторгнення РФ і війну призупинили роботу магазинів, зараз уже відновили діяльність. При цьому незабаром очікується їх повернення на ринок.
Про це голова Української Ради торгових центрів Максим Гаврюшин сказав в ефірі Українського радіо.
Як вже відомо, мережа ресторанів швидкого харчування Mcdonald's вирішила знову відкрити заклади в нашій країні.
Компанія вводить поетапний план відновлення роботи частини ресторанів в Києві і в західних областях протягом декількох місяців.
"Крім МакДональдза в Україні вже відкрилося багато інших брендів, які, можливо, зробили це не так голосно. На початку липня відкрився Adidas, і це залишилося без уваги ЗМІ. Це була знакова подія в тому числі і для МакДональдза", – зазначає експерт.
Гаврюшин додав, що ще не відновили свою роботу не так багато брендів: польські, турецькі бренди вже повернулися на ринок України.
"Фактично серед тих, хто ще не відновив свою роботу, знаходяться бренди компанії Ditex: Zara, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti і H&M. останні великі компанії, що не працюють в Україні", – розповів він.
За словами Голови Української Ради торгових центрів, основним критерієм, який гальмує повернення цих компаній на український ринок, є бюрократія.
Що стосується планів про відкриття торгових точок іноземних торгових мереж, це очікується до кінця року.
"Ті, які ще не відкрилися, можуть цьогоріч відновити свою роботу. Спочатку це стосуватиметься Києва і регіонів, де не ведуться активні бойові дії", – говорить експерт.
Разом з тим Гаврюшин звернув увагу, що призупинення діяльності на ринку України іноземних компаній сприяє зміцненню вітчизняних.
"Це відбувалося ще у 2014-2015 роках, коли була можливість українським компаніям зайти на ринок. Були досить сприятливі умови і цікаві місця для розміщення. Як тоді, так і зараз вони використовують цей момент для розвитку своїх мереж", – пояснив він.
Гаврюшин також розповів про дослідження збитків українського рітейлу і торгових центрів, яке проводила його організація:
Дані показують, що зараз в Україні пошкоджено 27 торгових центрів і сума прямого збитку становить близько 400 мільйонів доларів. А ось непрямі збитки ж перевищили 1 мільярд доларів.
"Що стосується українського рітейлу, то ми вважали, що 300 найбільших українських компаній, що мають близько 30 тисяч магазинів, втратили близько 3 мільярдів доларів", – розповів Гаврюшин.
Інші Новини
“Укрзалізниця” посилює контроль при посадці в потяги: що зміниться для пасажирів
"Укрзалізниця" посилює контроль документів під час посадки пасажирів у поїзди.Про це повідомляє пресслужба УЗ."Останніми днями ми отримали низку звернень щодо...
Мінекономіки затвердило гранти для підприємств на понад 80 млн грн
16 підприємств та підприємців зможуть отримати державну підтримку за програмою "Гранти для переробних підприємств". Про це інформує Міністерство економіки, довкілля...
Єврокомісія не змінюватиме торговельну угоду з Україною, попри позицію 5 країн
Європейська комісія не планує вносити зміни до вже узгодженого з Україною тексту нової торговельної угоди, готується на базі поглибленої та...
Дві компанії з Європи отримали брудну нафту з Азербайджану – Bloomberg
Британська компанія BP (British Petroleum) та італійська Eni заявили про проблеми з якістю азербайджанської нафти. Про це пише Bloomberg.У деяких...
Ощадбанк судитиметься з РФ за втрачені активи у чотирьох областях
Державний "Ощадбанк" направив Росії офіційне повідомлення про виникнення спору за угодою між Україною та РФ про заохочення та взаємний захист...
Облікова ставка: яке рішення ухвалив Нацбанк (Оновлено)
Сьогодні, у четвер 24 липня, відбулося п’яте цього року засідання Правління Національного банку України з питань монетарної політики, на якому...
Average Rating