В Україні не всі великі міжнародні бренди, які через повномасштабне вторгнення РФ і війну призупинили роботу магазинів, зараз уже відновили діяльність. При цьому незабаром очікується їх повернення на ринок.
Про це голова Української Ради торгових центрів Максим Гаврюшин сказав в ефірі Українського радіо.
Як вже відомо, мережа ресторанів швидкого харчування Mcdonald's вирішила знову відкрити заклади в нашій країні.
Компанія вводить поетапний план відновлення роботи частини ресторанів в Києві і в західних областях протягом декількох місяців.
"Крім МакДональдза в Україні вже відкрилося багато інших брендів, які, можливо, зробили це не так голосно. На початку липня відкрився Adidas, і це залишилося без уваги ЗМІ. Це була знакова подія в тому числі і для МакДональдза", – зазначає експерт.
Гаврюшин додав, що ще не відновили свою роботу не так багато брендів: польські, турецькі бренди вже повернулися на ринок України.
"Фактично серед тих, хто ще не відновив свою роботу, знаходяться бренди компанії Ditex: Zara, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti і H&M. останні великі компанії, що не працюють в Україні", – розповів він.
За словами Голови Української Ради торгових центрів, основним критерієм, який гальмує повернення цих компаній на український ринок, є бюрократія.
Що стосується планів про відкриття торгових точок іноземних торгових мереж, це очікується до кінця року.
"Ті, які ще не відкрилися, можуть цьогоріч відновити свою роботу. Спочатку це стосуватиметься Києва і регіонів, де не ведуться активні бойові дії", – говорить експерт.
Разом з тим Гаврюшин звернув увагу, що призупинення діяльності на ринку України іноземних компаній сприяє зміцненню вітчизняних.
"Це відбувалося ще у 2014-2015 роках, коли була можливість українським компаніям зайти на ринок. Були досить сприятливі умови і цікаві місця для розміщення. Як тоді, так і зараз вони використовують цей момент для розвитку своїх мереж", – пояснив він.
Гаврюшин також розповів про дослідження збитків українського рітейлу і торгових центрів, яке проводила його організація:
Дані показують, що зараз в Україні пошкоджено 27 торгових центрів і сума прямого збитку становить близько 400 мільйонів доларів. А ось непрямі збитки ж перевищили 1 мільярд доларів.
"Що стосується українського рітейлу, то ми вважали, що 300 найбільших українських компаній, що мають близько 30 тисяч магазинів, втратили близько 3 мільярдів доларів", – розповів Гаврюшин.
Інші Новини
Китай зняв деякі обмеження на експорт рідкісноземельних металів
Пекін заявив, що схвалив деякі заявки на експорт рідкісноземельних металів, що може послабити напруженість перед торговельними переговорами між США і...
“Укрзалізниця” посилює контроль на вкзалах: що змінилося для пасажирів
Контроль на вокзалах в Україні буде посилено через загрозу з боку ворога. Пасажирів просять прибувати заздалегідь.Про це говорить повідомлення голови...
Що таке Take Profit і як він працює в трейдингу
Котирування активів на високоволатильному криптовалютному ринку змінюються дуже швидко. Щоб продати або купити криптовалюту за ціною, яка відрізняється від поточної,...
Акції Microsoft досягли нового історичного максимуму за майже рік
У четвер, 5 червня 2025 року, попри загальне падіння фондового ринку, акції Microsoft досягли нового історичного максимуму вперше за останні...
Україна і Нідерланди підписали угоду про фінансування української оборонки
Міністр оборони Нідерландів Рубен Брекельманс оголосив про підписання угоди з українським колегою Рустемом Умєровим, спрямованої на посилення співпраці з українською...
Дітям, що повертаються з окупації, виплачуватимуть “підйомні” – Мінсоцполітики
В Україні запровадили "підйомні" для дітей, які повертаються з тимчасово окупованих територій ТОТ або після депортації. Про це йдеться у...
Average Rating