Майже всі відомі світові бренди скоротили рекламу у Twitter або відмовилися від неї після того, як власником соцмережі став мільярдер Ілон Маск.
Про це пише Financial Times.
Рекламодавці нарікають на те, що в управлінні компанії настав хаос, після того, як Маск звільнив працівників рекламного відділу.
За даними FТ, Маск пробував натиснути на власників брендів, які у відповідь скоротили рекламу або відмовилися від неї.
Інформація Media Matters свідчить, що 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити співпрацю з того часу, як соцмережу очолив Маск.
На них припадало 317 млн доларів із 5 млрд доходу Twitter у 2021 році.
Інші Новини
Українським пенсіонерам виплатять заборгованості за 85 млрд гривень – Мінсоцполітики
Кабінет міністрів України запровадив єдиний механізм виплати пенсій і доплат, призначених за судовими рішеннями. Це має поступово розв’язати проблему накопичених...
Німеччина відхилила проєкт бюджету Євросоюзу на €2 трильйони євро
Німеччина відхилила запропонований Європейською комісією проєкт бюджету Євросоюзу на суму 2 трильйони євро. Заява надійшла всього за кілька годин після...
Кабмін затвердив новий вигляд упаковок з цигарками та пляшок з алкоголем
Кабінет міністрів України затвердив новий Порядок маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Легальність кожного виробу можна буде легко перевірити. Про...
В Україні затвердили нові правила маркування алкоголю та сигарет
Кабінет міністрів затвердив новий порядок маркування алкоголю та тютюну електронними марками. Про це повідомили в Міністерстві фінансів. Відповідну постанову Кабмін...
У торговельній війні Трамп втрачає важелі впливу – Asia Times
Китай виглядає куленепробивним для тарифів Трампа: економічне зростання в першому півріччі перевищило 5%, а неамериканський експорт залишається сильним. Про це...
Рада проголосувала за експортні мита на сою та ріпак
Верховна Рада України сьогодні, 16 липня, підтримала запровадження мита на експорт сої та ріпаку. Про це написав народний депутат Олексій...
Average Rating