Майже всі відомі світові бренди скоротили рекламу у Twitter або відмовилися від неї після того, як власником соцмережі став мільярдер Ілон Маск.
Про це пише Financial Times.
Рекламодавці нарікають на те, що в управлінні компанії настав хаос, після того, як Маск звільнив працівників рекламного відділу.
За даними FТ, Маск пробував натиснути на власників брендів, які у відповідь скоротили рекламу або відмовилися від неї.
Інформація Media Matters свідчить, що 50 зі 100 найбільших рекламодавців призупинили або оголосили про свій намір призупинити співпрацю з того часу, як соцмережу очолив Маск.
На них припадало 317 млн доларів із 5 млрд доходу Twitter у 2021 році.
Інші Новини
Bloomberg: МВФ побачив величезну “діру” у фінансуванні України
Міжнародний валютний фонд (МВФ) вважає, що потреби України у фінансуванні на 2026 і 2027 роки можуть виявитися набагато вищими, ніж...
Нацбанк про виїзд чоловіків 18-22 років: Не очікуємо драми для економіки
Національний банк буде відстежувати наслідки для економіки та ринку праці від рішення дозволити чоловікам 18-22 років їздити за кордон. Про...
У НБУ розповіли, як будуть покривати бюджетний дефіцит у наступні два роки
Україні не вистачає значної суми для покриття дефіциту коштів у наступні два роки. Зараз проводяться консультації з ЄС. Про це...
Суд ЄС заборонив фінансувати АЕС в Угорщині, яку має будувати РФ
Велика палата суду Європейського Союзу скасувала рішення Єврокомісії від 2017 року про погодження державної допомоги для проєкту будівництва АЕС "Пакш-2"...
НБУ вчергове залишив облікову ставку без змін
Національний банк України (НБУ) ухвалив рішення зберегти з 12 вересня 2025 року облікову ставку на рівні з 15,5%. Облікова ставка...
Місія МВФ в Україні завершила роботу: підсумки від Мінфіну
Міністерство фінансів України, Національний банк та експерти МВФ завершили обговорення виконання програми Механізму розширеного фінансування (EFF). Зустрічі тривали з 3...
Average Rating