Згідно з даними відстеження танкерів, зібраними Bloomberg, Росія транспортує рекордні обсяги своєї флагманської нафти Urals морем, оскільки Москва намагається подолати витрати на транспортування, які різко зросли після запровадження європейських санкцій. РФ перевантажує нафту з корабля на корабель покупця, після цього нафта рухається далі.
Протягом цього і минулого місяця морем може бути перевезено 19 мільйонів барелів нафти РФ. Лише січневий показник, може встановити рекорд у 14 мільйонів барелів.
На початку минулого місяця ЄС заборонив майже весь імпорт нафти з Росії і приєднався до програми G7 щодо обмеження ціни на російську нафту. Ці заходи призвели до різкого зростання вартості транспортування, оскільки судна стало важче знайти.
Морські перевезення, які майже припинилися до заборони та обмеження цін, є більш ефективним способом доставки російської нафти до покупців і з часом повинні допомогти знизити вартість транспортування.
Згідно з програмою G7, танкерам, що здійснюють перевантаження з судна на судно, дозволено використовувати стандартне галузеве страхування доти, доки вантаж на борту продається за ціною не нижче 60 доларів.
Перевантаження з судна на судно є рутинною частиною торгівлі нафтою. Такі місця, як Сеута — місто на північному узбережжі Африки, а також місто Каламата в Греції, знову стають «гарячими точками».
Перевантаження також дозволяють РФ утримати танкери льодового класу від надмірного віддалення від портів Балтійського моря. Такі судна потрібні в зимових умовах, і чим далі вони відпливають, тим довше їм потрібно повертатися назад.
Через європейський бойкот більша частина російської нафти Urals транспортується за тисячі кілометрів до Азії на відносно невеликих танкерах. Це підвищило фрахтові ставки для менших танкерів, які не дуже добре пристосовані для транспортування на далекі відстані.
На сьогодні, ймовірно, п'ять дуже великих нафтових танкерів (VLCC), найбільших магістральних суден у галузі, залучені до перевезень нафти Urals за системою «перевантаження з судна на судно».
Три з них завершили ці маневри в Сеуті і вирушили до Азії. Ще два VLCC перебувають у Сеуті, а до кінця цього місяця очікується прибуття щонайменше шести суден Aframax, які мають приблизно третину вантажопідйомності VLCC, після завантаження Urals із портів Балтійського моря.
Інші Новини
Грузію не запросили на зустріч міністрів ЄС з країнами-кандидатами на членство
Представника уряду Грузії не запросили на зустріч міністрів у справах Європи з профільними міністрами держав-кандидаток на членство в Євросоюзі, яка...
Топ-військовий Німеччини також стикався з GPS-перешкодами під час польотів
Найвищий військовий посадовець Німеччини також стверджує, що під час польотів стикався з GPS-перешкодами.Про це повідомляє ntv.Генеральний інспектор Бундесверу Карстен Броєр...
У Німеччині заявили про відкритість до використання заморожених активів РФ для України
Німецькі депутати заявили про відкритість до питання використання заморожених активів РФ для підтримки України. Мова йде про 210 мільярдів євро...
Трампу запропонували план відновлення Гази із переселенням усіх мешканців – WP
Група ізраїльських бізнесменів запропонувала адміністрації Дональда Трампа план післявоєнного відновлення сектору Гази з тимчасовим переселенням усіх 2 млн мешканців. Про...
У ЕС підтвердили інцидент із GPS-перешкодами літаку Ляєн у Болгарії і підозрюють РФ
Чартерний літак, на якому президентка Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн прямувала до Болгарії у неділю, справді стикнувся під час...
Вперше з кінця 1980-х з Німеччини виїхало більше поляків, ніж прибуло
Вперше з часу падіння Берлінської стіни у 1989 році більше поляків виїхало з Німеччини, ніж туди приїхало. Про це пише...
Average Rating