За інформацією Bloomberg, цього місяця Європа має намір імпортувати рекордну кількість американської нафти, все більше покладаючись на великі танкери, оскільки санкції проти нафти РФ змінюють світові торгові шляхи.
Згідно з даними відстеження танкерів, у березні з узбережжя США прибудуть судна, які перевозитимуть до 1,84 мільйона барелів на день. Тим часом менші танкери стають все дорожчими, і їх частіше бронюють для транспортування російської нафти до Азії.
Торговий бум є ще одним наслідком війни Росії проти України та санкцій. Це, ймовірно, робить флот танкерів менш ефективним, тим самим підриваючи загальну пропозицію танкерів, що транспортують приблизно 40% світової нафти.
Усього 11 супертанкерів, відомих у торгівлі як Very Large Crude Carriers або VLCC, та 16 суден класу Suezmax мають прибути до Європи цього місяця. Ці великі судна зараз перевозять близько 60% нафти на маршруті, порівняно з 37% роком раніше. Супертанкери можуть перевозити близько 2 мільйонів барелів нафти, Suezmax – близько 1 мільйона.
Зазвичай для перевезення використовують менші танкери, відомі як Афрамакс, місткістю близько 700 тисяч барелів. Частково це пов'язано з тим, що в Європі є лише кілька портів, здатних приймати супертанкери, які зазвичай зарезервовані для найдовших подорожей.
Проте сьогодні танкери Афрамакс дефіцитні, оскільки трейдери бронюють судна для перевезення дедалі більшої кількості російської нафти до Азії. Великі імпортери, такі як Китай та Індія, забирають великі обсяги, оскільки західні покупці відмовилися від вантажів через санкції проти РФ.
В результаті цього найняти найбільші танкери для транспортування нафти зі США до Роттердама стало відносно дешево. За словами аналітика Віктора Катона, для супертанкеру ця вартість становить близько $2,70 за барель нафти. Для танкера Афрамакс на тому самому маршруті вона становить близько 8,50 доларів за барель.
Крім того, все більше американських танкерів класу Suezmax прибувають до Європи частково заповненими, оскільки це дешевший варіант, ніж бронювання танкерів Афрамакс на основі ціни за барель. Дедалі більше американських вантажів також розвантажуються у кількох європейських портах, оскільки є різні покупці.
Інші Новини
Нацбанк перерахує до держбюджету рекордну суму зі свого прибутку
Національний банк України у 2025 році перерахує до державного бюджету зі свого прибутку за 2024 рік 84,2 млрд грн. Це...
ЄС та Україна працюють над покращенням умов торгівлі після 5 червня – ЗМІ
Уряд України спільно з Єврокомісією працює над тим, щоб уникнути повернення до режиму торгівлі, який діяв до 2022 року.Якщо до...
Що коїться з євро: курс знову пішов угору
У понеділок 21 квітня після деякого затишшя курс євро до долара на міжнародному валютному ринку FOREX знову кинувся вгору, досягнувши...
Міноборони впроваджує військову версію системи SAP, яка використовується арміями НАТО
Міністерство оборони спільно з Генеральним штабом розпочали підготовку до впровадження військової версії автоматизованої системи управління оборонними ресурсами – SAPDefence &...
Україна закуповує ліки в Ізраїлю від променевої хвороби – ЗМІ
Україна отримала доступ до ізраїльського препарату, що може врятувати тисячі людей у випадку радіаційної аварії. З посиланням на The Times...
https://kurs.com.ua/novost/1350893-ford-prekratil-postavku-avtomobilei-v-kitai
Компанія Ford зупинила експорт автомобілів до Китаю через торговельні війни. Так, поставки моделей F-150 Raptor, Mustang, Bronco, а також Lincoln...
Average Rating