Президент Володимир Зеленський підписав закон, який запроваджує низку європейських стандартів в галузі цивільної авіації України, зокрема, спрощує держрегулювання та створює передумови для якнайшвидшого відновлення діяльності вітчизняних авіаперевізників та аеродромів.
Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.
У відомстві підкреслили, що нові зміни адаптують українське законодавство до норм ЄС у сфері цивільної авіації, положень Регламенту (ЄС) 2018/1139 та Угоди про Спільний авіаційний простір.
Наразі лише одна з чотирьох пасажирських вітчизняних авіакомпаній продовжує працювати за кордоном.
"Відновлення галузі потребує рішень вже сьогодні, щоб компанії які готові будуть літати в Україні одразу після нашої перемоги, працювали вже за оновленими правилами. Ухвалений закон – про можливості для максимально швидкого відновлення авіасполучення, як тільки це дозволить безпекова складова", – наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.
Закон містить такі основні положення:
спрощення процедури видачі сертифіката льотної придатності і дозволу на виконання польотів для окремих імпортованих в Україну повітряних суден; якщо літак сертифіковано в Європейській Агенції Безпеки Авіації (EASA ), то не потрібно проходити повторну сертифікацію в Україні; виключення необхідності отримання прав на експлуатацію повітряних ліній українськими авіаперевізниками для виконання регулярних повітряних перевезень в Україні та за кордоном, це стосується й чартерних перевезень в Україні.
"Отримання аналогічного дозволу не передбачено в країнах ЄС. Тобто сертифікованому авіаперевізнику для початку виконання комерційних польотів в Україні достатньо погодження слотів в національних аеропортах. Отримувати відповідне право на експлуатацію повітряної лінії тепер не буде необхідно", – пояснили в Мінінфраструктури.
Також закон передбачає перехід на декларативний принцип відповідності підприємствами та організаціями, які здійснюють наземне обслуговування в галузі цивільної авіації.
Раніше передбачалася сертифікація, яка займала від 3 до 6 місяців. Змінами скасовується сертифікація, але необхідно подати пакет документів, що підтверджує відповідність вимогам законодавства, і можна одразу працювати.
Також у законі виключається положення щодо необхідності сертифікації суб’єктів господарювання, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень. Також ця норма стосується суб’єктів, які готуються персонал для організації чи продажу повітряних перевезень.
Інші Новини
У Вінницькій області припинила роботу Ладижинська ТЕС – ОВА
Унаслідок масованого ракетного удару Росії 17 листопада Ладижинська ТЕС у Вінницькій області тимчасово припинила роботу. На станції триває ліквідація наслідків:...
Україна наростила виробництво “Нептунів” для далекобійних ударів – Померів
Міністр оборони України Рустем Умєров заявив, що в Україні масштабували серійне виробництво крилатих ракет Р-360 "Нептун" з удосконаленням для ураження...
Україна наростила виробництво “Нептунів” для далекобійних ударів – Умєров
Міністр оборони України Рустем Умєров заявив, що в Україні масштабували серійне виробництво крилатих ракет Р-360 "Нептун" з удосконаленням для ураження...
Зеленський провів важливу нараду в Краматорську
Президент Володимир Зеленський відвідав Донецьку область, зокрема в Краматорську він провів нараду з начальником Донецької ОВА Вадимом Філашкіним і командувачем...
Франція імпортує рекордну кількість зрідженого газу за допомогою Німеччини
Франція імпортувала 5,34 млн тонн російського зрідженого газу (ЗПГ) за 10 місяців 2024 року, що більше ніж за будь-який повний...
Прибуток українських банків у 2024 році зріс на 7%
117,63 млрд грн прибутку отримали 62 українських банків після сплати податків за 9 місяців 2024 року, за даними НБУ. Це...
Average Rating