Президент Володимир Зеленський підписав закон, який запроваджує низку європейських стандартів в галузі цивільної авіації України, зокрема, спрощує держрегулювання та створює передумови для якнайшвидшого відновлення діяльності вітчизняних авіаперевізників та аеродромів.
Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.
У відомстві підкреслили, що нові зміни адаптують українське законодавство до норм ЄС у сфері цивільної авіації, положень Регламенту (ЄС) 2018/1139 та Угоди про Спільний авіаційний простір.
Наразі лише одна з чотирьох пасажирських вітчизняних авіакомпаній продовжує працювати за кордоном.
"Відновлення галузі потребує рішень вже сьогодні, щоб компанії які готові будуть літати в Україні одразу після нашої перемоги, працювали вже за оновленими правилами. Ухвалений закон – про можливості для максимально швидкого відновлення авіасполучення, як тільки це дозволить безпекова складова", – наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.
Закон містить такі основні положення:
спрощення процедури видачі сертифіката льотної придатності і дозволу на виконання польотів для окремих імпортованих в Україну повітряних суден; якщо літак сертифіковано в Європейській Агенції Безпеки Авіації (EASA ), то не потрібно проходити повторну сертифікацію в Україні; виключення необхідності отримання прав на експлуатацію повітряних ліній українськими авіаперевізниками для виконання регулярних повітряних перевезень в Україні та за кордоном, це стосується й чартерних перевезень в Україні.
"Отримання аналогічного дозволу не передбачено в країнах ЄС. Тобто сертифікованому авіаперевізнику для початку виконання комерційних польотів в Україні достатньо погодження слотів в національних аеропортах. Отримувати відповідне право на експлуатацію повітряної лінії тепер не буде необхідно", – пояснили в Мінінфраструктури.
Також закон передбачає перехід на декларативний принцип відповідності підприємствами та організаціями, які здійснюють наземне обслуговування в галузі цивільної авіації.
Раніше передбачалася сертифікація, яка займала від 3 до 6 місяців. Змінами скасовується сертифікація, але необхідно подати пакет документів, що підтверджує відповідність вимогам законодавства, і можна одразу працювати.
Також у законі виключається положення щодо необхідності сертифікації суб’єктів господарювання, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень. Також ця норма стосується суб’єктів, які готуються персонал для організації чи продажу повітряних перевезень.
Інші Новини
Нафтогігант Індії планує нові закупівлі російської нафти – Bloomberg
Нафтові вантажі, які найбільша державна нафтопереробна компанія Індії Indian Oil Corp. планує придбати на початку наступного року, включають російські суміші...
РФ продає нафту з рекордними за останній час знижками – росЗМІ
Дисконт на російську нафту Urals до Brent в порту Приморськ 10 листопада зріс до 19,4 доларів за барель, в порту...
Україна стає світовим центром виробництва дронів – Bloomberg
Україна зараз випускає до 4 млн безпілотників щороку — від простих FPV-дронів до далекобійних комплексів. За даними Bloomberg, це перетворює...
ЗМІ: Бразилія почала скорочувати залежність від російського дизпалива
Як пише Financial Times, Бразилія почала скорочувати свою залежність від російського дизельного пального на тлі жорстких західних санкцій.Не дивлячись на...
ДТЕК опублікувала графіки відключень для Києва на 12 листопада
Як пише ДТЕК, у Києві завтра, 12 листопада, діятимуть графіки відключень світла. Електропостачання можуть обмежувати на період до 4 годин.За...
12 листопада графіки відключень світла діятимуть цілодобово
Як пише "Укренерго", у середу, 12 листопада, в більшості регіонах України будуть застосовуватись графіки відключень електроенергії. Графіки передбачають погодинні відключення...

Average Rating