Read Time:49 Second

Президентка Єврокомісії Урсула фон дер Ляєн оголосила про початок розслідування практики надання великих держсубсидій Китаєм своїм виробникам електромобілів. Про це пише агентство Bloomberg.
Субсидії штучно занижують вартість китайських електромобілів у Європі, підривають конкуренцію на європейському ринку та несуть загрозу автовиробникам в ЄС.
Китайські автовиробники через падіння попиту на внутрішньому ринку готуються збільшити постачання за кордон, зокрема до Європи. Компанії BYD і Nio вже оголосили про плани збільшити продажі в ЄС шляхом дешевих нових моделей електромобілів.
Збільшення постачань вдарить по європейських виробниках Stellantis NV та Volkswagen.

BYD активно продає свої електромобілі у 15 країнах ЄС. Її модель Atto 3 стала найбільш популярним електромобілем у Швеції в липні. До кінця року BYD почне продавати в ЄС модель Seal за 45 000 євро. Цей автомобіль – прямий конкурент Tesla Model 3 та кількох моделей Volkswagen.
Франція першою із країн ЄС звернула увагу на загрозу китайського дешевого імпорту електромобілів.
Щоб захистити свою автопромисловість, уряд почав розробку програми державних бонусів покупцям французьких електромобілів. Франція також намагається переконати Німеччину запровадити подібні заходи.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина В Румунії знайшли нові уламки, ймовірно, безпілотника
Наступна новина Замаскував наркобізнес під виробництво харчових продуктів: на Запоріжжі судитимуть місцевого мешканця