2 жовтня в Росії відразу три літаки авіакомпанії "Аерофлот" зламалися за один день.
Про це повідомляє The Moscow Times.
Так, літак Boeing 777 не зміг вилетіти з Пхукета до Москви через пошкодження шасі. Рейс було скасовано. Пасажирів перенаправили на інші рейси.
У російській авіакомпанії переклали відповідальність за цей інцидент на співробітників наземних служб таїландського аеропорту. Нібито співробітники аеропорту Пхукета пошкодили стулку шасі літака під час підготовки до вильоту рейсу.
Однак цього ж дня через поломку іншого літака "Аерофлоту" в Москві застрягли 400 пасажирів, які збиралися до Туреччини. Їх намагалися доправити в Анталью двічі. Перший борт екстрено повернули в аеропорт вильоту через загоряння двигуна.
Другий літак також виявився зламаним: його лагодили 1,5 години, не випускаючи людей із салону, але ці спроби успіхом не увінчалися.
Як підкреслює видання, літаки російських авіакомпаній стали вдвічі частіше ламатися, зокрема в польоті. Із січня до серпня 2023 року було зафіксовано понад 120 таких випадків, тоді як у попередні п'ять років за аналогічний період у середньому відбувалося 55.
Найчастіше у літаків ламаються двигуни (30% випадків) і шасі (25% випадків). Також трапляються проблеми з гальмами, закрилками, системою кондиціонування і лобовим склом (по 3-6% випадків на кожну з перерахованих проблем).
З наявних у російських авіакомпаній на квітень 2022 року 817 іноземних літаків щонайменше 72 (9%) вже пережили щонайменше одну поломку, яку усували несертифіковані сервіси з використанням запчастин невідомого походження. Одним із джерел деталей могла стати "канібалізація" літаків. До січня 2023 року на запчастини виявилося розібрано 25-30% парку.
Нагадуємо:
Минулого тижня в Росії оголосили про непрофесіоналізм цивільних льотчиків і дали місяць на перепідготовку.
Російські авіакомпанії літають переважно на літаках Airbus і Boeing, яким заборонено вести бізнес у Росії. Понад 40% цих літаків належали іноземним лізинговим компаніям, які не отримали назад своє майно після повномасштабного вторгнення Росії в Україну.
Більшість літаків продовжують літати, хоча вони й відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності.
При цьому в Росії почали приховувати несправності літаків.
Зокрема, російська авіакомпанія "Аерофлот" випустила внутрішнє розпорядження, згідно з яким старші бортпровідники мають вносити дані про технічні відмови та несправності обладнання салону до бортового журналу (Cabin Log Book) тільки після узгодження з командиром літака. Така ж практика поширена в інших авіакомпаніях.
Інші Новини
Сеул і Пекін будуть співпрацювати на противагу союзу Росії і КНДР
Південна Корея і Китай працюватимуть для сприяння регіональному миру та стабільності у відповідь на зростання військової співпраці між КНДР і...
Трамп хоче призначити ведучого на Fox Business міністром фінансів США – WSJ
Обраний президент США Дональд Трамп має намір призначити Ларрі Кудлоу, колишнього директора Національної економічної ради, а нині фінансового аналітика та...
Розвідники США шоковані рішенням Трампа назначити Габбард главою розвідки – Time
Співробітники американської розвідки шоковані рішенням новообраного президента Дональда Трампа призначити Тулсі Габбард на посаду директорки Національної розвідки США. Про це...
В Ірані будують укриття для російських винищувачів Су-35С – Defense Express
Іран може зводити укриття для російських винищувачів Су-35С. З'явилися відповідні супутникові знімки. З посиланням на Defense Express. Видання звернуло увагу,...
Абхазія після штурму парламенту опозицією скасувала угоду з РФ
Влада самопроголошеної Абхазії, яку визнає Росія, вирішила відкликати законопроєкт про ратифікацію інвестиційної угоди з РФ. Про це заявила пресслужба так...
Ізраїль знищив центр із розробки ядерної зброї в Ірані – ЗМІ
Армія Ізраїлю під час атаки наприкінці жовтня знищила активний надсекретний дослідницький центр з розробки ядерної зброї в Ірані. З посиланням...
Average Rating