2 жовтня в Росії відразу три літаки авіакомпанії "Аерофлот" зламалися за один день.
Про це повідомляє The Moscow Times.
Так, літак Boeing 777 не зміг вилетіти з Пхукета до Москви через пошкодження шасі. Рейс було скасовано. Пасажирів перенаправили на інші рейси.
У російській авіакомпанії переклали відповідальність за цей інцидент на співробітників наземних служб таїландського аеропорту. Нібито співробітники аеропорту Пхукета пошкодили стулку шасі літака під час підготовки до вильоту рейсу.
Однак цього ж дня через поломку іншого літака "Аерофлоту" в Москві застрягли 400 пасажирів, які збиралися до Туреччини. Їх намагалися доправити в Анталью двічі. Перший борт екстрено повернули в аеропорт вильоту через загоряння двигуна.
Другий літак також виявився зламаним: його лагодили 1,5 години, не випускаючи людей із салону, але ці спроби успіхом не увінчалися.
Як підкреслює видання, літаки російських авіакомпаній стали вдвічі частіше ламатися, зокрема в польоті. Із січня до серпня 2023 року було зафіксовано понад 120 таких випадків, тоді як у попередні п'ять років за аналогічний період у середньому відбувалося 55.
Найчастіше у літаків ламаються двигуни (30% випадків) і шасі (25% випадків). Також трапляються проблеми з гальмами, закрилками, системою кондиціонування і лобовим склом (по 3-6% випадків на кожну з перерахованих проблем).
З наявних у російських авіакомпаній на квітень 2022 року 817 іноземних літаків щонайменше 72 (9%) вже пережили щонайменше одну поломку, яку усували несертифіковані сервіси з використанням запчастин невідомого походження. Одним із джерел деталей могла стати "канібалізація" літаків. До січня 2023 року на запчастини виявилося розібрано 25-30% парку.
Нагадуємо:
Минулого тижня в Росії оголосили про непрофесіоналізм цивільних льотчиків і дали місяць на перепідготовку.
Російські авіакомпанії літають переважно на літаках Airbus і Boeing, яким заборонено вести бізнес у Росії. Понад 40% цих літаків належали іноземним лізинговим компаніям, які не отримали назад своє майно після повномасштабного вторгнення Росії в Україну.
Більшість літаків продовжують літати, хоча вони й відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності.
При цьому в Росії почали приховувати несправності літаків.
Зокрема, російська авіакомпанія "Аерофлот" випустила внутрішнє розпорядження, згідно з яким старші бортпровідники мають вносити дані про технічні відмови та несправності обладнання салону до бортового журналу (Cabin Log Book) тільки після узгодження з командиром літака. Така ж практика поширена в інших авіакомпаніях.
Інші Новини
Конфлікт Камбоджі та Таїланду: загинули десятки, евакуйовано понад 100 тисяч осіб
Міноборони Таїланду повідомило про відбиття військового вторгнення Камбоджі в провінції Трат. Конфлікт на кордоні загострився після двох днів запеклих боїв.Про...
ЦПД: У Росії раптово скасували головний військово-морський парад
В Росії раптово скасували головний військово-морський парад країни, який зазвичай проводиться у Санкт-Петербурзі 27 липня. Причини скасування в уряді РФ...
Президент Єврокомісії та Трамп проведуть зустріч у Шотландії: що обговорять
Президентка Європейської комісії Урсула фон дер Ляєн заявила, що зустрінеться із президентом США Дональдом Трампом у неділю, 27 липня, у...
Трамп анонсував підготовку нового договору з РФ про ядерну зброю
Президент США Дональд Трамп заявив, що хоче підготувати новий договір про обмеження ядерних озброєнь між Сполученими Штатами та Росією. Чинний...
Кожен сьомий житель Словаччини підтримує приєднання до Росії
Майже кожен третій словак допускає можливість, що Словаччина в майбутньому може приєднатися до Російської Федерації.Про це свідчать результати останнього опитування...
Американські військові ліквідували в Сирії старшого главаря ІДІЛ
Американські військові провели рейд у сирійській провінції Алеппо, унаслідок чого ліквідували старшого ватажка ІДІЛ Дійю Заубу Мусліх аль-Хардані.Про це повідомляє...
Average Rating