2 жовтня в Росії відразу три літаки авіакомпанії "Аерофлот" зламалися за один день.
Про це повідомляє The Moscow Times.
Так, літак Boeing 777 не зміг вилетіти з Пхукета до Москви через пошкодження шасі. Рейс було скасовано. Пасажирів перенаправили на інші рейси.
У російській авіакомпанії переклали відповідальність за цей інцидент на співробітників наземних служб таїландського аеропорту. Нібито співробітники аеропорту Пхукета пошкодили стулку шасі літака під час підготовки до вильоту рейсу.
Однак цього ж дня через поломку іншого літака "Аерофлоту" в Москві застрягли 400 пасажирів, які збиралися до Туреччини. Їх намагалися доправити в Анталью двічі. Перший борт екстрено повернули в аеропорт вильоту через загоряння двигуна.
Другий літак також виявився зламаним: його лагодили 1,5 години, не випускаючи людей із салону, але ці спроби успіхом не увінчалися.
Як підкреслює видання, літаки російських авіакомпаній стали вдвічі частіше ламатися, зокрема в польоті. Із січня до серпня 2023 року було зафіксовано понад 120 таких випадків, тоді як у попередні п'ять років за аналогічний період у середньому відбувалося 55.
Найчастіше у літаків ламаються двигуни (30% випадків) і шасі (25% випадків). Також трапляються проблеми з гальмами, закрилками, системою кондиціонування і лобовим склом (по 3-6% випадків на кожну з перерахованих проблем).
З наявних у російських авіакомпаній на квітень 2022 року 817 іноземних літаків щонайменше 72 (9%) вже пережили щонайменше одну поломку, яку усували несертифіковані сервіси з використанням запчастин невідомого походження. Одним із джерел деталей могла стати "канібалізація" літаків. До січня 2023 року на запчастини виявилося розібрано 25-30% парку.
Нагадуємо:
Минулого тижня в Росії оголосили про непрофесіоналізм цивільних льотчиків і дали місяць на перепідготовку.
Російські авіакомпанії літають переважно на літаках Airbus і Boeing, яким заборонено вести бізнес у Росії. Понад 40% цих літаків належали іноземним лізинговим компаніям, які не отримали назад своє майно після повномасштабного вторгнення Росії в Україну.
Більшість літаків продовжують літати, хоча вони й відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності.
При цьому в Росії почали приховувати несправності літаків.
Зокрема, російська авіакомпанія "Аерофлот" випустила внутрішнє розпорядження, згідно з яким старші бортпровідники мають вносити дані про технічні відмови та несправності обладнання салону до бортового журналу (Cabin Log Book) тільки після узгодження з командиром літака. Така ж практика поширена в інших авіакомпаніях.
Інші Новини
Німеччина прискорює закупівлі зброї через загрозу з боку Росії
Німеччина має лише три роки, щоб повністю озброїтися для можливої агресії з боку Росії. Берлін планує завершити ключові закупівлі вже...
Канада оголосила про нову допомогу Україні на суму близько 25,5 млн доларів
Канада надає Україні військову допомогу на суму понад 35 млн канадських доларів (близько $25,5 млн).Про це повідомила пресслужба Міноборони країни.Міністр...
Маск видалив з соцмережі X повідомлення з “бомбою” про Трампа
Американський мільярдер Ілон Маск видалив з соцмережі X допис про наявність згадок президента США Дональда Трампа у розслідуванні щодо Джеффрі...
ЗМІ: Канада та США можуть найближчим часом укласти торгову угоду
Канада та США можуть найближчими днями укласти широку угоду, що покладе край торговельній війні між країнами.Про це CBC/Radio-Canada повідомили обізнані...
У Бельгії вбили дружину та доньку українського військового
У будинку священика у бельгійському місті Хасроде вбили дружину та доньку українського військового, після чого місце злочину підпалили.Про це пише...
З Нідерландів мають виїхати іноземці, що прибули з України після вторгнення РФ
Нідерландська влада встановила крайній термін виїзду з держави для громадян третіх країн, які прибули туди з України після початку повномасштабного...
Average Rating