Read Time:48 Second

У 2023 році частка користувачів TikTok, які отримують новини через застосунок, зросла до 43% порівняно з 22% роком раніше. Про це йдеться в дослідженні Pew Research Center.
Згідно з новим дослідженням, половина дорослого населення США отримує принаймні деякі новини з соціальних мереж. Відповідно, Facebook є найпопулярнішою платформою для новин: 30% американців заявили, що регулярно переглядають новини там, за ним слідують YouTube з 26%, Instagram з 16% і TikTok з 14%.

За даними Pew, постійними споживачами новин на Nextdoor, Facebook, Instagram і TikTok частіше є жінки, тоді як постійними споживачами новин на Reddit, X, LinkedIn і YouTube частіше є чоловіки.
Зазначається, що новинні організації конкурують з TikTok та іншими соціальними мережами за увагу споживачів та бюджети рекламодавців, і багато з них шукають способи залучити велику та бажану аудиторію TikTok – покоління Z.
Аналіз споживання новин американцями, проведений Pew на основі опитування 8 842 дорослих американців, проведеного з 25 вересня по 1 жовтня 2023 року, показав, що новинні вебсайти або додатки використовують 67% опитаних.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Угорщина знову відклала ратифікацію вступу Швеції в НАТО
Наступна новина Єврокомісія може покарати Польщу за блокування кордону з Україною – ЗМІ