Російський міністр транспорту Віталій Савельєв заявив, що внаслідок запроваджених проти авіагалузі санкцій РФ втратила 76 пасажирських літаків.
Про це повідомляє російський Комерсант.
"Нас несподівано застали зненацька тоді рішеннями забрати літаки. Загалом ми втратили 76 пасажирських суден", – сказав Савельєв.
Зазначається, що санкції щодо російської авіагалузі були введені після початку російського вторгнення в Україну. Зокрема, США і ЄС заборонили постачання в РФ літаків і комплектуючих, а також зобов'язали лізингодавців повернути літаки, які вже здали в лізинг (їх кількість, за даними Bloomberg, становила до 40% російського флоту).
Крім того, іноземні судна російських авіакомпаній заарештували за кордоном.
"Як стало відомо 16 листопада, в ГТЛК (найбільша лізингова компанія РФ – ЕП) відмовилися від анонсованих влітку планів на 30% підвищити ставки на лізинг 37 літаків, що належали дочірній GTLK Europe. Більшість цих лайнерів експлуатують "Аерофлот" і "Росія", а також S7, "Аврора" і "Ямал". Компромісу, за даними "Комерсанта", вдалося досягти завдяки втручанню Мінтрансу", – йдеться в повідомленні.
Нагадаємо:
У жовтні Росія подала скаргу до Ради Міжнародної організації цивільної авіації (ІКАО) про порушення правил авіасполучення країнами Заходу.
Після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну проти авіаційної галузі РФ було запроваджено масштабні санкції, які закрили для російських літаків повітряний простір над багатьма країнами світу.
Однак більш чутливо санкції вдарили по стану авіагалузі. У 2023 році на російських літаках стало небезпечно літати. Авіаційні інциденти трапляються з регулярною постійністю.
Попри це, більшість літаків продовжують літати, хоча вони й відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності.
При цьому в Росії почали приховувати несправності літаків.
Зокрема, російська авіакомпанія "Аерофлот" випустила внутрішнє розпорядження, згідно з яким старші бортпровідники мають вносити дані про технічні відмови та несправності обладнання салону до бортового журналу (Cabin Log Book) тільки після узгодження з командиром літака. Така ж практика поширена в інших авіакомпаніях.
Інші Новини
Безробітні в Україні назвали, яку зарплату хотіли б отримувати
Середня зарплата в Україні перевищила 20 тисяч гривень. Більшість безробітних готові отримувати менше. Про це йдеться у дослідженні ринку праці...
Понад третина українських роботодавців планують підвищення зарплат – дослідження
Ринок праці в України відчуває гострий дефіцит кадрів, високим є відсоток попиту на висококваліфікованих спеціалістів певних професій. Але тільки 35%...
В Україні фасуватимуть швейцарські ліки від раку
Україна уклала угоду зі швейцарським фармацевтичним гігантом Roche (F. Hoffmann-La Roche) про локалізацію виробництва препаратів проти раку легень та грудної...
Швеція запускає нову ініціативу для підтримки українських вчених
У рамках конференції з відновлення України стартувала міжнародна ініціатива – Коаліція з питань науки, досліджень та інновацій в Україні. Однією...
Україна та Світовий банк запускають програму для підготовки проєктів відбудови
Уряд України підписав зі Світовим банком угоду про запуск п'ятирічної програми PREPARE Ukraine загальним обсягом $200 млн, яка покликана профінансувати...
Українські біженці вклали в економіку Чехії більше, ніж отримали допомоги – звіт
Українці, які переїхали до Чехії з лютого 2022 року, вклали в економіку країни більше, ніж отримали допомоги. Про це заявила...
Average Rating