Соцмережа X Ілона Маска прагне отримати 100 млн доларів від політичної реклами у 2024 році, таким чином сподіваючись компенсувати втрати доходів, спричинені виходом великих брендів із платформи. Експерти галузі скептично оцінили такі плани. Про це пише Financial Times.
Газета нагадує, що цього року Маск скасував заборону на політичну рекламу на платформі, запроваджену колишнім гендиректором Джеком Дорсі – цей крок Маск пояснив "свободою слова".
Відтоді компанія збільшила свої інвестиції у цей напрям, зокрема, нещодавно організувавши захід за участю близько 100 наявних та потенційних політичних клієнтів у Вашингтоні з метою просування своїх реламних послуг.
Згодом компанія надіслала повідомлення деяким учасникам заходу, в якому йшлося, що вона "будує сучасний глобальний майданчик – місце для зустрічей партій і кандидатів зі своїми виборцями, ставлячи на перший план безпеку бренду і чесність виборів".
В електронному листі, з яким ознайомилася Financial Times, додається, що X має 92,4 мільйона користувачів у США, 98% з яких є особами, що мають право голосу.
Головний виконавчий директор Лінда Яккаріно повідомила представникам галузі, що вона прагне, щоб у рік великих виборів платформа приносила 100 млн дол щорічного доходу від політичної реклами, розповіли два джерела видання.
X створила команду з близько 10 осіб, яка провела близько 400 зустрічей і дзвінків з маркетологами, стратегами, учасниками кампаній та групами політичних дій.
Нову команду X з продажу політичної реклами очолює Стен МакГуайр, який раніше працював у відділі політичних продажів для Hulu і Walt Disney.
Крім цього, X найняла сина Яккаріно Метью Мадразо для управління відносинами з республіканцями. А ветерану медійної реклами Джонатану Фелпсу доручили залучати до співпраці групи демократів.
Компанія також оголошує про збільшення кількості вакансій у своїй "зростаючій" команді з продажу політичної реклами напередодні "майбутнього виборчого циклу 2024 року", свідчать оголошення про роботу.
Під час проміжних виборів 2018 року X, тоді відома як Twitter, заробила лише близько 3 млн дол від політичної реклами. Станом на 11 грудня компанія заробила близько 4,7 млн дол з початку 2023 року на політичній рекламі.
Один із представників політичного маркетингу в США сказав, що багато хто в цьому секторі вважає, що цілі X були занадто високими, оскільки команді не вистачало досвіду роботи у Вашингтоні, а рекламні пропозиції були недостатньо ефективними.
Раніше, під час презентації своїх планів, компанія заявляла про цільовий показник доходу від політичної реклами в розмірі 200 млн дол, але відтоді переглянула цю цифру, сказав співрозмовник.
"Навіть 100 млн дол недосяжні. Цифри дезінформують і не відповідають дійсності", – підкреслило джерело.
Виконавчий директор демократичної рекламної групи Authentic Майк Нелліс, яка провела більше десятка кампаній на платформі, сказав, що деякі з його клієнтів відмовляються витрачати гроші на X.
"Наші результати на платформі слабші, ніж у першій половині року. Ми вважаємо, що це тому, що Ілон відштовхує від сайту поміркованих і прогресивних користувачів. Якщо наша цільова аудиторія не досяжна на X, немає сенсу витрачати більше коштів", – резюмував Нелліс.
Інші Новини
Apple розширює виробництво iPhone 17 в Індії для зменшення залежності від Китаю
Apple суттєво розширює виробництво iPhone в Індії, зменшуючи залежність від Китаю. Компанія почала випускати всі чотири моделі iPhone 17 на...
Українці отримали можливість використати найновішу технологію Wi-Fi
Європейська бізнес асоціація вітає прийняття постанови уряду від 13 серпня Про внесення змін до плану розподілу і користування радіочастотним спектром,...
Макрон назвав РФ хижаком, якому “треба продовжувати їсти” для виживання
Президент Франції Емманюель Макрон заявив, що глава Кремля Володимир Путін – "хижак, людожер біля наших воріт", якому "потрібно продовжувати їсти"...
Нові правила для банків, НБУ та Фонду гарантування: що зміниться для вкладників
В Україні змінять законодавство про діяльність Фонду гарантування вкладів, Національного банку та інститутів спільного інвестування. Про це повідомив автор проєкту,...
Допомога при народженні дитини зросте до 50 тисяч грн – нардеп
В Україні суттєво збільшать розмір виплат з державного бюджету при народженні дитини. Розмір допомоги після пологів буде встановлювати Кабмін. З...
Понад дві тисячі комунальних підприємств в Україні є збитковими
У 2024 році комунальний сектор економіки згенерував 825 млн грн збитку. Про це свідчать дані сервісу аналізу ринків VKURSI Market...
Average Rating