Розблоковані 16 січня вантажні пункти пропуску на кордоні України з Польщею досі не запрацювали на повну потужність. Міністерства інфраструктури обох країн працюють над недопущенням нової блокади перевізниками. Про це заявив заступник міністра Сергій Деркач.
"Для економіки важливо використовувати кожен пункт пропуску на повну потужність. Головне: на пункти пропуску для завантажених мають їхати вантажі, а не порожні", – наголосив заступник міністра.
За словами Деркача, на сьогодні ситуація на кордоні така:
онлайн-черги, що сягали кількох тижнів тепер рахуються у кілька днів, десь їх взагалі немає;
пункти пропуску "Рава-Руська – Гребенне" та "Краківець – Корчова" не працюють і на 50% потужності;
пункт пропуску "Ягодин – Дорогуськ" не просто відновив пропускну здатність, а навіть покращив показники, що були ще до блокади;
найбільша проблема зараз – ветеринарна та фітосанітарна черги. Це переважно агропродукція, для якої Польща запровадила окремий контроль. Час очікування в онлайні на перетин кордону для таких вантажівок може сягати 20 днів;
на пункті пропуску "Нижанковичі – Мальховіце" після запуску пілоту без реєстрації в "єЧерзі" зменшилась кількість вантажівок, що щоденно перетинають кордон. Раніше це було близько 150 порожніх, зараз – 70-80. Водії обирають інші пункти пропуску – там, де діє "єЧерга".
До 1 березня Міністерство інфраструктури Польщі має домовленості з протестувальниками. Влада обох країн працює над тим, щоб блокада не відновилась після цієї дати, додав Сергій Деркач.
Міністерство інфраструктури Польщі, своєю чергою, повідомило, що метою зустрічі була "розробка реальних рішень, спрямованих на збільшення частки польських перевізників на українському ринку вантажних перевезень, а також обговорення можливих змін до угоди про лібералізацію вантажних перевезень автомобільним транспортом між ЄС та Україною".
На думку заступника міністра Павела Ганцажа, повернення польських та європейських вантажівок з України через прикордонні пункти "все ще триває надто довго".
Польська сторона також представила свої пропозиції щодо змін до угоди між ЄС та Україною про автомобільні перевезення вантажів. Наголошується, що їхня мета – "запровадження справедливих та рівних правил для всіх сторін".
Інші Новини
Справа Міндіча: в одного з фігурантів знайшли досьє на працівників НАБУ
У одного з фігурантів справи про розкрадання на "Енергоатомі" на конспіративній квартирі знайшли інформацію про керівника НАБУ Семена Кривоноса та...
НАБУ обговорило з представником ФБР справу Міндіча – джерело
У Національному антикорупційному бюро України вчора відбулася зустріч детективів із новим офіцером ФБР, який координує співпрацю у всіх розслідуваннях НАБУ,...
У США завершився шатдаун: Конгрес проголосував за законопроєкт, Трамп підписав
Президент США Дональд Трамп підписав законопроєкт про тимчасове фінансування федерального уряду, що офіційно завершує найтриваліше в історії країни призупинення його...
Кабмін відсторонив віце-президента “Енергоатому” на тлі корупційного скандалу
Уряд терміново відсторонив Якоба Хартмута від посади віце-президента, члена правління НАЕК "Енергоатом". Про це заявила прем'єр-міністр Юлія Свириденко."Кабмін також доручив...
США ввели санкції проти двох українських компаній за допомогу Ірану: що сталося
Сполучені Штати Америки викрили мережу, яка допомагає Ірану виробляти дрони та балістичні ракети. Там є й підставні українські компанії. Про...
Сибіга запевнив партнерів, що всіх причетних до корупційних схем притягнуть до відповідальності
Міністр закордонних справ Андрій Сибіга запевнив європейських колег, що всі причетні до корупційних схем в Україні будуть притягнуті до відповідальності.Сибіга...

Average Rating