Розблоковані 16 січня вантажні пункти пропуску на кордоні України з Польщею досі не запрацювали на повну потужність. Міністерства інфраструктури обох країн працюють над недопущенням нової блокади перевізниками. Про це заявив заступник міністра Сергій Деркач.
"Для економіки важливо використовувати кожен пункт пропуску на повну потужність. Головне: на пункти пропуску для завантажених мають їхати вантажі, а не порожні", – наголосив заступник міністра.
За словами Деркача, на сьогодні ситуація на кордоні така:
онлайн-черги, що сягали кількох тижнів тепер рахуються у кілька днів, десь їх взагалі немає;
пункти пропуску "Рава-Руська – Гребенне" та "Краківець – Корчова" не працюють і на 50% потужності;
пункт пропуску "Ягодин – Дорогуськ" не просто відновив пропускну здатність, а навіть покращив показники, що були ще до блокади;
найбільша проблема зараз – ветеринарна та фітосанітарна черги. Це переважно агропродукція, для якої Польща запровадила окремий контроль. Час очікування в онлайні на перетин кордону для таких вантажівок може сягати 20 днів;
на пункті пропуску "Нижанковичі – Мальховіце" після запуску пілоту без реєстрації в "єЧерзі" зменшилась кількість вантажівок, що щоденно перетинають кордон. Раніше це було близько 150 порожніх, зараз – 70-80. Водії обирають інші пункти пропуску – там, де діє "єЧерга".
До 1 березня Міністерство інфраструктури Польщі має домовленості з протестувальниками. Влада обох країн працює над тим, щоб блокада не відновилась після цієї дати, додав Сергій Деркач.
Міністерство інфраструктури Польщі, своєю чергою, повідомило, що метою зустрічі була "розробка реальних рішень, спрямованих на збільшення частки польських перевізників на українському ринку вантажних перевезень, а також обговорення можливих змін до угоди про лібералізацію вантажних перевезень автомобільним транспортом між ЄС та Україною".
На думку заступника міністра Павела Ганцажа, повернення польських та європейських вантажівок з України через прикордонні пункти "все ще триває надто довго".
Польська сторона також представила свої пропозиції щодо змін до угоди між ЄС та Україною про автомобільні перевезення вантажів. Наголошується, що їхня мета – "запровадження справедливих та рівних правил для всіх сторін".
Інші Новини
Науседа: агресивні наміри Росії – не риторика, а реальність
Президент Литви Гітанас Науседа у виступі перед дипломатами країни заявив про необхідність переконати союзників у тому, що агресивні наміри Росії...
Зеленський назвав дату спеціальної наради з послами України
Спеціальна нарада президента Володимира Зеленського з послами України відбудеться 21 липня.Про це говорить вечірнє звернення глави держави."Була доповідь міністра закордонних...
Шмигаль обговорив з новим премʼєром Румунії двосторонню співпрацю
Премʼєр-міністр Денис Шмигаль у вівторок провів онлайн-зустріч із румунським візаві Іліє Боложаном, нещодавно призначеним на цю посаду.Про це Шмигаль написав...
Трамп заявив, що не знає, хто розпорядився зупинити постачання зброї Україні
Президент США Дональд Трамп заявив, що не знає, хто дав розпорядження минулого тижня щодо зупинки постачання озброєння Україні.Про це він...
Свириденко очолить делегацію з відновлення України у Римі
Делегацію України для участі в Конференції з питань відновлення України, яка пройде у Римі 10-11 липня очолить перший віцепрем'єр-міністр Юлія...
Трамп виступив з різкою критикою на адресу Путіна
Президент США Дональд Трамп різко розкритикував господаря Кремля Владіміра Путіна, заявивши, що той говорить "багато нісенітниць".Про це він сказав на...
Average Rating