Read Time:58 Second

У 2023 році дохід супермаркетів в онлайні зафіксовано на рівні 354 млн дол, що у 2.2 рази менше, ніж в довоєнному 2021 році (753,90 млн дол). Про це свідчать дані агенції Webpromo.
"Лідери ринку в категорії їжа в Україні – "Сільпо", "Auchan Україна", Fozzy Cash & Carry та "Metro Україна" залучили близько 37 млн відвідувань у 2023 році.", — йдеться в повідомленні.

Зазначається, що кількість запитів в категорії продовольчого ритейлу збільшилась на 21% у 2023 році в порівнянні з попереднім роком. При цьому із показником у 54% переважають запити українською мовою.
Основна аудиторія в онлайні — 25−54 років (44%), найменша — 15−24 роки (9,4%). Ще понад 20% попиту припадає на аудиторію 56+.
Люди віком 25−34 років найчастіше відвідують сайт "Сільпо", віком 35−44 років — "Auchan Україна". Аудиторія 45−54 років відвідує перевагу сайтам Fozzy Cash & Carry та "Metro Україна".
Аналітики Webpromo кажуть, що про відновлення ринку свідчить і динаміка конкуренції. Адже у 2023 фіксується історично найвищий рівень активності рекламодавців по категорії.
В дослідженні прогнозують, що повне відновлення дохідності галузі онлайн торгівлі їжею очікується у 2025 році.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Банки підвищили ставки за кредитами для населення
Наступна новина Як змінилися ставки за депозитами у банках: дані НБУ