За перші 4 місяці 2024 року прибуток у секторі видобутку вугілля обвалився на 93% і склав лише 14,3 млрд руб. З посиланням на The Moscow Times, дані Росстату.
Зазначається, що менше половини компаній галузі завершили в плюсі перші чотири місяці 2024 року, хоча рік тому таких було дві третини, а їхній сумарний фінансовий результат скоротився вдвічі – до 72 млрд руб.
В повідомленні додають, що кожна друга компанія, згідно з офіційною статистикою, стала збитковою (52,4%), при цьому їхні сукупні втрати за чотири місяці 2024 досягли 58 млрд рублів.
У результаті прибуток вугільників за січень-квітень склав лише 14,3 млрд рублів – майже на 200 млрд менше, ніж за той самий період роком раніше.
Російська вугільна галузь – одна з найбільших сировинних галузей економіки, яка охоплює понад 30 мономіст і 650 тисяч зайнятих.
Відрізані санкціями від західних ринків, вугільні компанії стрімко втрачають покупців у країнах, які Кремль називає "дружніми". За підсумками першого кварталу експорт російського вугілля просів на 13%.
Індія, на яку припадає близько третини російського вугільного експорту, за березень-травень скоротила закупівлі на 22%, до 6,76 млн тонн. Також упав експорт до Туреччини, Південної Кореї та Японії.
Найбільший покупець російської сировини – Китай, запровадив імпортне мито на вугілля, яке не поширюється на інших постачальників – Індонезію та Австралію, які входять до зони вільної торгівлі з КНР.
До того ж ціни на російське вугілля обвалилися до 3-річного мінімуму: $95 за тонну в портах Далекого Сходу (-6% від початку року), $72 за тонну в Тамані (-13%) і лише $61 у портах Балтійського моря (-14%).
В повідомленні зазначають, що зараз галузь перебуває в стані касового розриву (коли платежі, що надходять, менші, ніж витрати), а до кінця року очікується, що її негативний грошовий потік сягне 450 млрд рублів.
Також зазначається, що собівартість вугілля, зросла на 30%, оскільки збільшилися витрати на імпортне обладнання, тарифи на залізничні перевезення, вартість оренди вагонів, перевалки в портах, страховки морських суден, а також витрати на обслуговування кредитів через різке підвищення ключової ставки ЦБ.
Інші Новини
“Укрзалізниця” спростувала чутки щодо скорочення кількості поїздів на Полтавщину
Як пишуть в "Укрзалізниці", через наслідки масованої ворожої атаки скорочень поїздів та обмежень руху на Полтавщині немає. Перевізник зазначив, що...
ДТЕК оновив графіки відключення світла для Києва після нічної атаки
Як пише ДТЕК, у Києві після нічного обстрілу знову ввели аварійні відключення світла, графіки поки не діють. Крім того, на...
В Україні масштабні затримки потягів після атаки РФ: список рейсів
Як пише "Укрзалізниця", ворожа атака по Полтавській області спричинила серйозні пошкодження залізничної інфраструктури, через що низка поїздів далекого та приміського...
Як вимикатимуть світло у Києві 8 листопада: графіки від ДТЕК
Як пише ДТЕК, у Києві завтра, 8 листопада, знову діятимуть графіки відключень світла. Електропостачання можуть обмежувати на період до 4,5...
Безкоштовні 3000 км від “Укрзалізниці”: де шукати квитки і коли вони стануть доступні
Пілотний проект "УЗ 3000" уже в грудні цього року запустять на прифронтові маршрути, а у січні-лютому і на інші напрямки....
ЄІБ надає Україні 100 млн євро для економічної стійкості та опалення
Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) у пʼятницю повідомив про виділення загалом 100 мільйонів євро на підтримку економічної стійкості та інфраструктури системи...

Average Rating