Від холодних вод Балтійського моря до тихоокеанських берегів Владивостока десятки танкерів РФ, які раніше перевозили московську нафту, зараз стоять порожніми і простоюють. Про це пише агентство Bloomberg.
Судна стали бездіяльними після того, як потрапили під санкції США, Великобританії та Європи, які почали посилюватися в жовтні 2023 року. Деякі з них були піддані санкціям за порушення встановленого "Групою семи" граничного рівня цін на експорт російської нафти, інші – за приналежність до державної танкерної компанії ПАТ "Совкомфлот".
Простої кораблів доводять, що Захід має важелі – якщо він вирішить за них потягнути, – які можуть зірвати транспортування російської нафти. Майже всі 53 судна, які потрапили під санкції з жовтня 2023 року, так і не змогли забрати жодного вантажу.
Ті кілька, що завантажилися, намагалися приховати свою подальшу діяльність, вдаючись до відключення автоматичних систем відстеження та перекидання вантажів з одного судна на інше, приховуючи це від сторонніх очей.
Однак той факт, що ставки фрахту – включно з тією частиною, яка безпосередньо пов'язана з санкціями, – падають, є важливим доказом того, що санкції виводять з ладу танкери, але насправді не призводять до підвищення витрат Росії на окремі вантажі.
Судна, що потрапили під санкції, намагаються вести торгівлю у звичному режимі. Лише три з них завантажилися з моменту введення санкцій, свідчать дані відстеження суден, зібрані агентством Bloomberg.
Судна, що простоюють, скупчилися в кількох точках по всьому світу: шість нафтових танкерів стоять на якорі в Балтійському морі, ще чотири востаннє бачили біля виходу з Чорного моря, п'ятий стояв на якорі неподалік від порту, а шостий, "Віктор Бакаєв", покинув регіон на початку липня.
Ще п'ять кораблів, які стоять на якорі в акваторії портових міст "Владивосток" і "Козьмино", – усі, окрім одного, що належить "Совкомфлоту", – місяцями простоюють без діла.
Ще два простоюють без визначеного пункту призначення між узбережжям Росії та Японії. Два з них, "Лиговский проспект" і "Казань", потрапили під санкції в листопаді, і відтоді ні вони, ні інші не завантажили жодного вантажу.
П'ять з шести танкерів, помічених біля берегів Китаю, або перебувають на ремонтних верфях, або нещодавно покинули їх. Ще чотири простоюють біля берегів Південної Кореї.
Біля Порт-Саїда, на північному кінці Суецького каналу, зібралися вісім танкерів, що потрапили під санкції. З моменту прибуття вони були бездіяльними.
Лише три з 53 танкерів, що потрапили під санкції, точно завантажили вантажі з моменту додавання до списку.
Інші Новини
Українським пенсіонерам виплатять заборгованості за 85 млрд гривень – Мінсоцполітики
Кабінет міністрів України запровадив єдиний механізм виплати пенсій і доплат, призначених за судовими рішеннями. Це має поступово розв’язати проблему накопичених...
Німеччина відхилила проєкт бюджету Євросоюзу на €2 трильйони євро
Німеччина відхилила запропонований Європейською комісією проєкт бюджету Євросоюзу на суму 2 трильйони євро. Заява надійшла всього за кілька годин після...
Кабмін затвердив новий вигляд упаковок з цигарками та пляшок з алкоголем
Кабінет міністрів України затвердив новий Порядок маркування алкогольних напоїв та тютюнових виробів. Легальність кожного виробу можна буде легко перевірити. Про...
В Україні затвердили нові правила маркування алкоголю та сигарет
Кабінет міністрів затвердив новий порядок маркування алкоголю та тютюну електронними марками. Про це повідомили в Міністерстві фінансів. Відповідну постанову Кабмін...
У торговельній війні Трамп втрачає важелі впливу – Asia Times
Китай виглядає куленепробивним для тарифів Трампа: економічне зростання в першому півріччі перевищило 5%, а неамериканський експорт залишається сильним. Про це...
Рада проголосувала за експортні мита на сою та ріпак
Верховна Рада України сьогодні, 16 липня, підтримала запровадження мита на експорт сої та ріпаку. Про це написав народний депутат Олексій...
Average Rating