BMW боїться втратити китайський ринок, і тому просить уряд виступити проти запровадження тарифів на електромобілі з Китаю. Про це пише Bloomberg.
BMW AG тисне на Берлін, щоб той проголосував проти запровадження значно вищих тарифів Європейського Союзу на електромобілі китайського виробництва, приєднавшись до інших німецьких автовиробників, які не хочуть ризикувати своїм найважливішим ринком.
"Додаткові тарифи завдають шкоди глобально активним компаніям у цій країні і можуть спровокувати торговельну суперечку, від якої ніхто не виграє", – заявив у середу генеральний директор BMW Олівер Зіпсе.
Країни-члени ЄС готуються до голосування в п'ятницю щодо введення остаточних тарифів до 45% на імпортні електромобілі, вироблені в Китаї. Для блокування тарифів потрібна кваліфікована більшість – 15 країн-членів, що представляють 65% населення блоку.
Німецькі чиновники дали зрозуміти, що уряд планує утриматися, а не голосувати проти. Він також очікує, що значна кількість країн-членів ЄС приєднається до його утримання, що може ускладнити блокування впровадження тарифів.
У широкому сенсі, Німеччина чітко дала зрозуміти, що сподівається на розв'язання питання шляхом переговорів між ЄС та Китаєм.
Очікується, що канцлер Німеччини Олаф Шольц і президент Франції Еммануель Макрон обговорять тарифи в Берліні в середу.
Європейська комісія, виконавчий орган блоку, запропонувала ці мита після того, як розслідування виявило, що Китай несправедливо субсидує свою електромобільну промисловість.
Німецькі автовиробники в цілому відкинули тарифи, які, за їхніми словами, можуть загрожувати продажам на їхньому найбільшому автомобільному ринку в Китаї, якщо країна відповість контрзаходами.
Генеральний директор Mercedes-Benz Group AG Ола Келленіус закликала до відкритості ринків протягом останніх місяців, а генеральний директор Volkswagen AG Олівер Блюм неодноразово висловлював занепокоєння щодо потенційної торгової суперечки з Китаєм.
Нагадаємо, міністр торгівлі Китаю заявив, що запровадження ЄС мит на електромобілі серйозно завадить торгівлі та інвестиційній співпраці та завдасть шкоди як Китаю, так і Німеччині.
Кількість нових реєстрацій електрокарів в Німеччині суттєво впала, а виробники автомобілів скорочують виробництво, оскільки попит на електромобілі розчаровує.
Інші Новини
Як отримати “Пакунок школяра”: пояснення Мінсоцполітики
Push-сповіщення в "Дії" про можливість отримати "Пакунок школяра" приходитиме батькам після зарахування дитини до 1 класу. Про це у телеетері...
Українці стали більше очікувати зростання курсу долара – опитування
У травні 2025 року економічні очікування українців не зазнали істотних змін. Водночас очікується зростання курсу долара. Про це свідчать дані...
ЄС розглядає три варіанти покриття дефіциту українського бюджету на 2026 рік – FT
Європейська комісія терміново вивчає способи покриття дірки у державному бюджеті України на 2026 рік, яка може сягнути $19 мільярдів. З...
“Укрзалізниця” запускає новий регіональний поїзд: що нового
"Укрзалізниця" призначила новий регіональний поїзд Львів — Тернопіль — Хмельницький, який має низку оновлень."З 11 липня призначаємо новий регіональний поїзд...
Збільшення видатків на оборону: комітет Ради рекомендував два законопроєкти
Бюджетний комітет Верховної Ради рекомендував у першому читанні два законопроєкти, які стосуються збільшення видатків оборони у держбюджеті-2025. Про це розповіла...
Британія виділила кошти на діяльність Організації із заборони хімзброї в Україні
Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії надало добровільний внесок у розмірі £400 000 на підтримку діяльності Організації із заборони...
Average Rating