Read Time:59 Second

Apple вдалося збільшити продажі iPhone 16 у Китаї на 20% за перші три тижні порівняно з минулою моделлю за той самий період 2023 року.
Про це повідомляє Bloomberg.
iPhone 16 дебютував у вересні і поки що перевершує свого попередника за продажами. Також споживачі продовжують купувати дорожчі моделі: продажі моделей iPhone 16 Pro і Pro Max зросли на 44% порівняно з торішніми моделями.
Проблеми, повʼязані з виробництвом минулої моделі iPhone 15, могли обмежити початкові продажі цих смартфонів на ринку Китаю. Крім того, на попит вплинула конкуренція з боку китайської Huawei, яка запустила в той час Mate 60.
Аналітики попереджали, що iPhone 16 може погано продаватися в Китаї, зважаючи на відсутність місцевого партнера, який би забезпечив роботу функцій ШІ. Пекін заборонив продаж таких моделей, розроблених за кордоном, а це означає, що Apple, можливо, доведеться заручитися підтримкою місцевого партнера, наприклад, Baidu Inc.
Попри гарний старт у Китаї, iPhone 16 цього року може стикнутися з жорсткою конкуренцією від місцевих виробників. Vivo анонсувала новий флагман X200 Pro, Huawei, як очікується, представить нове покоління пристроїв Mate у листопаді, а Xiaomi Corp. та Oppo планують оновити свої лінійки до кінця року.
Повідомляється, що Китай залишається найбільшим і найбільш конкурентним ринком смартфонів у світі.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Глава МЗС Франції цими вихідними відвідає Україну
Наступна новина Умєров заявив, що не чув пропозицій про обміняти території на вступ до НАТО