Хоча деякі судна тіньового флоту РФ все ще користуються послугами західних страхових компаній, більшість власників звертаються до російських страхувальників, яких підтримує державна перестрахувальна компанія РФ. Про це пише агентство Bloomberg.
Агентство пише, що російські танкери страхують навіть компанії з Камеруну і Киргизстану.
Це викликає серйозні питання щодо можливості швидких та повних виплат у разі екологічних катастроф. Великобританія вже почала перевіряти танкери з підозрілим страхуванням, які проходять через Ла-Манш.
Дослідження Естонії показали, що від 20% до 25% танкерів, що перевозять російську нафту, застраховані російськими компаніями.
Хоча це свідчить про значну частку західного покриття, це навряд чи відповідає реальній картині, оскільки Естонія не змогла наполягати на перевірці всіх суден, і ті, хто мав більш непрозоре покриття, могли не співпрацювати або перетинати води, які поза її юрисдикцією.
За спостереженнями Bloomberg, естонське розслідування ідентифікувало страховиків близько 40% флоту.
Російська Національна перестрахувальна компанія (RNRC), підконтрольна центральному банку РФ, виступає перестрахувальником для багатьох з суден РФ. Вона підтримує ще три московські компанії, які забезпечують значну частку страхування танкерів, що перевозять нафту через протоки Данії та Туреччини.
Водночас "Інгосстрах", одна з найбільших страхових компаній Росії, заявила, що не прагне розширювати свою діяльність, попри війну. Вона також повідомила Bloomberg, що відмовилася від покриття понад 100 суден, які не відповідали її стандартам. Компанія заявила, що санкції, накладені на неї Великобританією, ныбито лише збільшують екологічні ризики, оскільки вони змушують більше суден користуватися ненадійним страхуванням.
У випадку великих страхових претензій до "недружніх" для РФ країн, виплати можуть стати політичним питанням. RNRC вже перебуває під санкціями США, Великобританії та ЄС, що ускладнює можливість таких компенсацій.
"Якщо росіяни не захочуть платити, вони, ймовірно, цього не зроблять", — сказав Крейг Кеннеді, асоційований працівник Центру Девіса при Гарвардському університеті.
Москва використовує власний флот, щоб обійти західні обмеження на нафту. Прикладом, "Інгосстрах" страхує танкери, що перевозять нафту до Індії за цінами, вищими за обмеження, встановлені Заходом.
Інші Новини
В Україні запустили “Дія.Картку” для отримання всіх соцвиплат: як це працює
В Україні запустили єдиний мультирахунок "Дія.Картка", на який можна отримувати державні виплати, а також вносити та зберігати особисті кошти. Про...
Найбільший банк Індії припинив працювати з компанією, підконтрольною “Роснефти”
Найбільший державний банк Індії припинив обслуговування нафтопереробної компанії Nayara Energy, яку контролює "Роснефть". Рішення пов'язане з ризиками потрапити під санкції...
“Нафтогаз” отримає від ЄБРР рекордну позику на закупівлю газу
"Нафтогаз" і Європейський банк реконструкції та розвитку (ЄБРР) підписали рекордну для України угоду про кредит на 500 мільйонів євро на...
Росія у липні дещо скоротила експорт скрапленого газу: причини
Сезонне зростання попиту й проведення ремонтних робіт на деяких заводах призвело до скорочення експорту скрапленого газу з Росії. Минулого місяця...
Курс валют НБУ на 13 серпня
Курс основних валют, встановлений Національним банком України в середу, 13 серпня 2025 рокуКурс долара, порівняно з 12 серпня, знизився на...
Росія втрачає свій прибуток від експорту нафти та газу – розвідка
Росія втрачає свій прибуток від експорту нафти і газу. З початку року він знизився майже на 20%.Про це повідомляє Служба...
Average Rating