Read Time:1 Minute, 34 Second

Запуск програми "Національний кешбек" дозволив збільшити кількість куплених товарів, вироблених в Україні, на 9,5%. Про це йдеться у дослідженні, проведеного спільно з компанією Num8erz та за сприяння Міністерства економіки України дослідження, яке оприлюднила Асоціація ритейлерів України (RAU).
Наголошується, що в дослідженні представлені результати впливу програми на продаж продуктів харчування за два місяці після запуску кешбеку у порівнянні з таким же періодом до того.
"Запуск програми "Національний кешбек" дозволив збільшити кількість куплених товарів, вироблених в Україні, на 9,5%. Тобто частка таких товарів (в штуках) за два місяці після запуску національної програми помітно зросла порівняно із двома місяцями, що передували старту "Національного кешбеку", – йдеться в повідомленні.

За даними аналітиків, в гривнях виторги зросли всього на 4%, що частково пояснюється наявністю промо на товари, що є учасниками програми. Так, за вказаний період, з 1 вересня 2024 року, коли програма стартувала у тестовому режимі, майже на 5% частіше такі товари потрапляли в промо-акції.
Водночас кількість чеків за два місяці після старту програми "Національний кешбек" збільшилася всього на 0,1%. Проникнення в чеки товарів не збільшилось. Проте українці помітно розширили розмір разових закупів до своєї корзини: або за рахунок збільшення кількості одиниць того, що купляли раніше, або зробивши вибір на користь українського виробника.
Основною категорією українців, які беруть участь у програмі, є "скоріше чутливі до ціни люди" (44%) та "чутливі до ціни люди" (17%). Товари з кешбеком у їхніх кошиках займають 23% та 24% відповідно.
Категорія "чутливі до ціни люди" наразі збільшили свої покупки на 9,4%. У категорії "скоріше чутливих до ціни людей" зростання зафіксовано на рівні 5% товарів з "Національного кешбеку".
"Тобто на старті програми більший вплив "Національний кешбек" (як підтримка, яку відчувають люди, або як чинник для переключення з інших виробників на національних) має на чутливих до ціни людей", – зауважують дослідники.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина У Китаї різко зросли продажі автомобілів: у чому причина
Наступна новина Рада ліквідувала КРАІЛ та підтримала посилення контролю за азартними іграми