Read Time:40 Second

У 2024 році головними причинами для скарг до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів були неякісні товари з інтернет-магазинів та проблеми з наданням житлово-комунальних послуг. Про це йдеться в повідомленні Держпродспоживслужби. Зокрема, у зверненнях, які порушувалися громадянами щодо якості продуктів та їхньої безпечності для здоров'я споживача, піднімалися питання щодо інформації про продукцію та її маркування, терміни зберігання, використання харчових добавок, вміст у харчових продуктах небезпечних забруднювачів, фальсифікації продукції, недобросовісних торговельних методів ведення бізнесу (включно з рекламою та маркетинговою діяльністю). Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів упродовж 2024 року отримала 5 722 індивідуальних та колективних звернень громадян, із них пропозицiй – 27 (біля 1% від загальної кількості), заяв – 4 078 (71% від загальної кількості), скарг – 1 617 (28% від загальної кількості).

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Губернатору Самарської області заочно оголосили про підозру
Наступна новина У британському уряді порадили Маску зосередитися на проблемамах США