Китай звинуватив Євросоюз у несправедливих торговельних перепонах для його компаній. Міністерство комерції КНР опублікувало результати вивчення регламенту ЄС щодо іноземних субсидій, у яких заявило, що європейські органи влади вибірково застосовували обмеження, порушуючи цим інтереси китайський фірм, пише The Wall Street Journal. Пекін розпочав це дослідження в липні – після того, як Брюссель відкрив численні справи проти китайських компаній щодо можливої нечесної конкуренції за рахунок державних субсидій. У жовтні блок підвищив тарифи на китайські електромобілі. Міністерство заявило в четвер, що вибіркове впровадження Європейською комісією політики конкуренції дискримінує китайські компанії. Воно назвало визначення ЄС "іноземних субсидій" і "викривлення ринку" розпливчастим і суб’єктивним. Також міністерство обурилося через раптові перевірки китайських компаній, вказавши, що це порушує бізнес-процеси. У 20-сторінковому звіті вказали і те, що в деяких випадках Європейська комісія неодноразово підкреслювала компаніям на наслідках відмови від співпраці та погрожувала їм високими штрафами. Деяким китайським компаніям довелося вийти з проєктів в обмін на припинення розслідувань, збитки від чого в Китаї оцінили до збитків у 2,13 мільярдам доларів.Регламент ЄС про зовнішні субсидії надає Брюсселю повноваження розслідувати випадки, коли державна допомога може порушити ринки країн блоку. У Пекіні вважають, що дії ЄС створюють перешкоди і обмеження для китайських компаній, продуктів та інвестицій, що шкодить їх конкурентоспроможності на європейських ринках. Це, зі свого боку, може бути контрпродуктивним для економіки ЄС. Торік у ЄС почали розслідувати китайського виробника поїздів, який збирався постачати свою продукцію до Болгарії, а також виробника сонячних панелей, які хотіли побудувати парк у Румунії. Також провели перевірки в голландському й польському офісах китайського постачальника обладнання для безпеки. У відповідь на це Пекін почав власні розслідування щодо деякого імпорту з ЄС, зокрема бренді та свинини, а також натякнув, що може підвищити мито на європейські авто. Нагадаємо, ЄС підвищив мита на китайські електромобілі – до понад 38 %. У відповідь на це в Китаї автовиробники почали вимагати підвищити мито на бензинові європейські машини. Сторони проводили перемовини.
Китай звинуватив Євросоюз у несправедливих торговельних перепонах для його компаній. Міністерство комерції КНР опублікувало результати вивчення регламенту ЄС щодо іноземних субсидій, у яких заявило, що європейські органи влади вибірково застосовували обмеження, порушуючи цим інтереси китайський фірм, пише The Wall Street Journal. Пекін розпочав це дослідження в липні – після того, як Брюссель відкрив численні справи проти китайських компаній щодо можливої нечесної конкуренції за рахунок державних субсидій. У жовтні блок підвищив тарифи на китайські електромобілі. Міністерство заявило в четвер, що вибіркове впровадження Європейською комісією політики конкуренції дискримінує китайські компанії. Воно назвало визначення ЄС "іноземних субсидій" і "викривлення ринку" розпливчастим і суб’єктивним. Також міністерство обурилося через раптові перевірки китайських компаній, вказавши, що це порушує бізнес-процеси. У 20-сторінковому звіті вказали і те, що в деяких випадках Європейська комісія неодноразово підкреслювала компаніям на наслідках відмови від співпраці та погрожувала їм високими штрафами. Деяким китайським компаніям довелося вийти з проєктів в обмін на припинення розслідувань, збитки від чого в Китаї оцінили до збитків у 2,13 мільярдам доларів.Регламент ЄС про зовнішні субсидії надає Брюсселю повноваження розслідувати випадки, коли державна допомога може порушити ринки країн блоку. У Пекіні вважають, що дії ЄС створюють перешкоди і обмеження для китайських компаній, продуктів та інвестицій, що шкодить їх конкурентоспроможності на європейських ринках. Це, зі свого боку, може бути контрпродуктивним для економіки ЄС. Торік у ЄС почали розслідувати китайського виробника поїздів, який збирався постачати свою продукцію до Болгарії, а також виробника сонячних панелей, які хотіли побудувати парк у Румунії. Також провели перевірки в голландському й польському офісах китайського постачальника обладнання для безпеки. У відповідь на це Пекін почав власні розслідування щодо деякого імпорту з ЄС, зокрема бренді та свинини, а також натякнув, що може підвищити мито на європейські авто. Нагадаємо, ЄС підвищив мита на китайські електромобілі – до понад 38 %. У відповідь на це в Китаї автовиробники почали вимагати підвищити мито на бензинові європейські машини. Сторони проводили перемовини.
Average Rating
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Інші Новини
США вимагають від Європи припинити купівлю нафти та газу з РФ для посилення санкцій – FT
Європейські країни мають припинити купувати російську нафту та газ, якщо хочуть, щоб Вашингтон посилив санкції проти Москви. Про це заявив...
Вклади українців у банках зросли майже на 100 млрд грн – дані НБУ
Заощадження в банках продовжують збільшуватися. Українці зберігають значну частину своїх вкладів у доларах і євро, попри дуже низький відсоток за...
В Україні після введення нового мита зупинився експорт сої та ріпаку з портів
Після запровадження 10% мита на експорт сої та ріпаку відвантаження олійних культур із портів України фактично зупинилися. Про це йдеться...
Китай хоче відкрити ринок облігацій для російських енергокомпаній – FT
Китай готується знову відкрити внутрішній ринок облігацій для великих російських енергетичних компаній. Про це пише Financial Times із посиланням на...
Частині українців змінили розміри субсидій та пільг: причина
У вересні українці отримали субсидії та пільги на комуналку за серпень. У деяких родин розмір виплат змінився через перерахунок доходів....
Курс валют НБУ на 8 вересня
Курс основних валют, встановлений Національним банком України в понеділок, 8 вересня 2025 рокуКурс долара, порівняно з 7 вересня, впав на...
Average Rating