Китай звинуватив Євросоюз у несправедливих торговельних перепонах для його компаній. Міністерство комерції КНР опублікувало результати вивчення регламенту ЄС щодо іноземних субсидій, у яких заявило, що європейські органи влади вибірково застосовували обмеження, порушуючи цим інтереси китайський фірм, пише The Wall Street Journal. Пекін розпочав це дослідження в липні – після того, як Брюссель відкрив численні справи проти китайських компаній щодо можливої нечесної конкуренції за рахунок державних субсидій. У жовтні блок підвищив тарифи на китайські електромобілі. Міністерство заявило в четвер, що вибіркове впровадження Європейською комісією політики конкуренції дискримінує китайські компанії. Воно назвало визначення ЄС "іноземних субсидій" і "викривлення ринку" розпливчастим і суб’єктивним. Також міністерство обурилося через раптові перевірки китайських компаній, вказавши, що це порушує бізнес-процеси. У 20-сторінковому звіті вказали і те, що в деяких випадках Європейська комісія неодноразово підкреслювала компаніям на наслідках відмови від співпраці та погрожувала їм високими штрафами. Деяким китайським компаніям довелося вийти з проєктів в обмін на припинення розслідувань, збитки від чого в Китаї оцінили до збитків у 2,13 мільярдам доларів.Регламент ЄС про зовнішні субсидії надає Брюсселю повноваження розслідувати випадки, коли державна допомога може порушити ринки країн блоку. У Пекіні вважають, що дії ЄС створюють перешкоди і обмеження для китайських компаній, продуктів та інвестицій, що шкодить їх конкурентоспроможності на європейських ринках. Це, зі свого боку, може бути контрпродуктивним для економіки ЄС. Торік у ЄС почали розслідувати китайського виробника поїздів, який збирався постачати свою продукцію до Болгарії, а також виробника сонячних панелей, які хотіли побудувати парк у Румунії. Також провели перевірки в голландському й польському офісах китайського постачальника обладнання для безпеки. У відповідь на це Пекін почав власні розслідування щодо деякого імпорту з ЄС, зокрема бренді та свинини, а також натякнув, що може підвищити мито на європейські авто. Нагадаємо, ЄС підвищив мита на китайські електромобілі – до понад 38 %. У відповідь на це в Китаї автовиробники почали вимагати підвищити мито на бензинові європейські машини. Сторони проводили перемовини.
Китай звинуватив Євросоюз у несправедливих торговельних перепонах для його компаній. Міністерство комерції КНР опублікувало результати вивчення регламенту ЄС щодо іноземних субсидій, у яких заявило, що європейські органи влади вибірково застосовували обмеження, порушуючи цим інтереси китайський фірм, пише The Wall Street Journal. Пекін розпочав це дослідження в липні – після того, як Брюссель відкрив численні справи проти китайських компаній щодо можливої нечесної конкуренції за рахунок державних субсидій. У жовтні блок підвищив тарифи на китайські електромобілі. Міністерство заявило в четвер, що вибіркове впровадження Європейською комісією політики конкуренції дискримінує китайські компанії. Воно назвало визначення ЄС "іноземних субсидій" і "викривлення ринку" розпливчастим і суб’єктивним. Також міністерство обурилося через раптові перевірки китайських компаній, вказавши, що це порушує бізнес-процеси. У 20-сторінковому звіті вказали і те, що в деяких випадках Європейська комісія неодноразово підкреслювала компаніям на наслідках відмови від співпраці та погрожувала їм високими штрафами. Деяким китайським компаніям довелося вийти з проєктів в обмін на припинення розслідувань, збитки від чого в Китаї оцінили до збитків у 2,13 мільярдам доларів.Регламент ЄС про зовнішні субсидії надає Брюсселю повноваження розслідувати випадки, коли державна допомога може порушити ринки країн блоку. У Пекіні вважають, що дії ЄС створюють перешкоди і обмеження для китайських компаній, продуктів та інвестицій, що шкодить їх конкурентоспроможності на європейських ринках. Це, зі свого боку, може бути контрпродуктивним для економіки ЄС. Торік у ЄС почали розслідувати китайського виробника поїздів, який збирався постачати свою продукцію до Болгарії, а також виробника сонячних панелей, які хотіли побудувати парк у Румунії. Також провели перевірки в голландському й польському офісах китайського постачальника обладнання для безпеки. У відповідь на це Пекін почав власні розслідування щодо деякого імпорту з ЄС, зокрема бренді та свинини, а також натякнув, що може підвищити мито на європейські авто. Нагадаємо, ЄС підвищив мита на китайські електромобілі – до понад 38 %. У відповідь на це в Китаї автовиробники почали вимагати підвищити мито на бензинові європейські машини. Сторони проводили перемовини.
Average Rating
Залишити відповідь Скасувати відповідь
Інші Новини
Норвегія виділила $61 млн на ініціативу із закупівлі безпілотників для України
Міністр оборони Норвегії Бйорн Арільд Грам розповів, що країна зробила внесок в ініціативу із закупівлі безпілотників для України. Про це...
У Києві активізувалися шахраї, які видають себе за “Київводоканал”
Останнім часом у Києві почастішали випадки шахрайства, пов’язаного з повіркою лічильників води. Жителям столиці розповіли, як уникнути шахрайства.Про це говорить...
Британія та союзники по НАТО передадуть Україні 30 тисяч безпілотників
Велика Британія спільно із союзниками по НАТО передасть Україні 30 тисяч нових безпілотників. З посиланням на Міністерство оборони Сполученого Королівства.Міністр...
Через ШІ скоротять понад 200 тисяч робочих місць у банківській сфері – ЗМІ
Глобальні банки планують скоротити до 200 000 робочих місць у найближчі три-п’ять років у зв’язку з тим, що штучний інтелект...
Перемога РФ обійдеться США на $808 млрд дорожче, ніж допомога Україні – Bloomberg
Перемога Росії у війні з Україною обійдеться США у набагато більші витрати, ніж надання допомоги Україні, йдеться у доповіді Американського...
Міненерго спростувало інформацію про плани підвищити тарифи на світло
Міністерство енергетики спростувало інформацію про підготовку до підвищення тарифів на електроенергію для населення. Про це йдеться у заяві Міненерго. Наразі...
Average Rating