Read Time:1 Minute, 1 Second

Останнім часом у Києві почастішали випадки шахрайства, пов’язаного з повіркою лічильників води. Жителям столиці розповіли, як уникнути шахрайства.Про це говорить повідомлення "Київводоканалу".Жителям Києва стали частіше телефонувати шахраї, представляючись працівниками "Київводоканалу". Вони пропонують проведення метрологічної повірки. У компанії попереджають, що не телефонують клієнтам із такими пропозиціями. Офіційне інформування про закінчення терміну повірки здійснюється виключно через SMS. Також жителям Києва рекомендують для замовлення повірки лічильників води звертатися безпосередньо до "Київводоканалу" або КП "Київтеплоенерго". Контакти "Київводоканалу": телефон: (044) 202-02-02, 0-800-301-581 онлайн: service.vodokanal.kiev.ua чат-боти у Viber та Telegram Контакти КП "Київтеплоенерго": телефон: (044) 207-88-88 Раніше повiдомлялось, що у Бучанській громаді з 1 січня 2025 року почали діяти нові тарифи на послуги централізованого водопостачання та водовідведення. Повідомляють, що попередні тарифи залишалися незмінними з 2022 року та більше не відповідали витратам підприємства. Підвищення пояснюють збільшенням вартості електроенергії, матеріально-технічних ресурсів і пального, а також необхідністю впровадження альтернативних джерел живлення через перебої з електропостачанням.Також ми розповідали про запуск чат-бота Kyiv Shelter Bot, який сприятиме громадянам у пошуку та перевірці найближчих укриттів під час повітряної тривоги. Він має стати зручним каналом комунікації з владою.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Рютте нагадав союзникам про необхідність покращити позицію України перед переговорами
Наступна новина Норвегія виділила $61 млн на ініціативу із закупівлі безпілотників для України