У передбанкрутному стані опинилася майже третина логістичних компаній у Росії. Через ризик масових закриттів логісти просять російську владу про масштабну програму держпідтримки галузі. Про це пише The Moscow Times. «Відсутність чи недостатні масштаби держпідтримки може призвести до банкрутства щонайменше 30% учасників ринку вже цього року. Ринок можуть залишити переважно сумлінні гравці, і він деградує до 20-річної давності. А результатом цього стане дефіцит техніки для перевезення вантажів, зростання тарифів на транспортування (мінімум на 25%) та збільшення споживчих цін», – йдеться у публікації. На думку гравців галузі, на погіршення фінансової ситуації логістичних компаній вплинули висока вартість фінансування та збільшення видатків, таких як підвищення цін на техніку, лізингові платежі та утилізаційний збір, а також зростання собівартості вантажоперевезень, скорочення обсягів та зниження тарифів. Усе це робить роботу транспортних компаній збитковою. «За минулий рік собівартість доставки вантажів у Росії зросла на 12%. При цьому розмір лізингових платежів збільшився до 27-28%, утилізаційного збору – на 75-80% рік до року. При цьому на ринку спостерігається суттєвий дефіцит вантажів», — йдеться у публікації. У зв'язку з цим представники цієї галузі звернулися з листом до уряду РФ з проханням відстрочити виплату страхових внесків та ставки за ними, запровадити пільгові кредити та субсидії на зарплати своїм співробітникам, а також компенсувати лізингові платежі за договорами 2023-2024 років. Як повідомлялося, російські компанії, які займаються будівництвом автомобільних доріг, можуть зіткнутися з масовими банкрутствами у 2025 році через скорочення кількості замовлень та збільшення ключової ставки Центробанку до 21%.
Інші Новини
Bloomberg: МВФ побачив величезну “діру” у фінансуванні України
Міжнародний валютний фонд (МВФ) вважає, що потреби України у фінансуванні на 2026 і 2027 роки можуть виявитися набагато вищими, ніж...
Нацбанк про виїзд чоловіків 18-22 років: Не очікуємо драми для економіки
Національний банк буде відстежувати наслідки для економіки та ринку праці від рішення дозволити чоловікам 18-22 років їздити за кордон. Про...
У НБУ розповіли, як будуть покривати бюджетний дефіцит у наступні два роки
Україні не вистачає значної суми для покриття дефіциту коштів у наступні два роки. Зараз проводяться консультації з ЄС. Про це...
Суд ЄС заборонив фінансувати АЕС в Угорщині, яку має будувати РФ
Велика палата суду Європейського Союзу скасувала рішення Єврокомісії від 2017 року про погодження державної допомоги для проєкту будівництва АЕС "Пакш-2"...
НБУ вчергове залишив облікову ставку без змін
Національний банк України (НБУ) ухвалив рішення зберегти з 12 вересня 2025 року облікову ставку на рівні з 15,5%. Облікова ставка...
Місія МВФ в Україні завершила роботу: підсумки від Мінфіну
Міністерство фінансів України, Національний банк та експерти МВФ завершили обговорення виконання програми Механізму розширеного фінансування (EFF). Зустрічі тривали з 3...
Average Rating