Read Time:52 Second

Вранці 27 березня Укрзалізниця повідомила, що відновила онлайн-продажі квитків після нещодавньої кібератаки, яку в компанії назвали наймасштабнішою."Сайт і застосунок УЗ вдалося відновити за 89 годин нонстоп роботи після безпрецедентної атаки на ключові операційні системи залізниці", – йдеться у повідомленні компанії.На першому етапі працюватиме тільки базовий функціонал: продаж та повернення квитків на всі напрямки на 20 діб.Також УЗ попередила про можливі тимчасові технічні перебої у роботі через пікові перевантаження сервісу.Водночас компанія запевняє, що вокзали та каси продовжать працювати у посиленому режимі по всій країні для підстраховки.УЗ подякувала пасажирам за терпіння та підтримку і запевнила, що під час кібератаки витоку жодної сенситивної інформації не допустили."Залізничники, фахівці кібердепартаменту СБУ, CERT-UA при Держспецзв’язку та інші партнери працюють над відновленням усіх інших сервісів, насамперед клієнтських", – йдеться в повідомленні.Нагадаємо, 23 березня онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Продаж квитків здійснювали через каси на залізничних вокзалах.Повідомлялося, що ключова система продажу квитків "Укрзалізниці", на якій працюють всі каси, витримала атаку та зберегла працездатність.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Зеленський: Механізму моніторингу дотримання “енергетичного перемир’я” поки немає
Наступна новина Келлог: РФ не відмовиться від окупованих територій, але де-юре вони їй не належать