Read Time:45 Second

"Укрзалізниця" відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів після масштабної кібератакиПро це повідомила пресслужба компанії.Так, "УЗ" відновила інтеграцію з Армія+ для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг і автовикуп квитків у застосунку та на сайті. Також повернулася верифікація через Дія.Підпис для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів."Загалом "Укрзалізниця" вже відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів: вже незабаром повернеться портал замовлення додаткових послуг і програма лояльності. Також триває робота над поновленням відображення у застосунку квитків, які зникли з акаунту внаслідок кібератаки", — йдеться у повідомленні.Вантажні сервіси "Укрзалізниця" планує відновити у першій декаді квітня. Наразі всі необхідні документи на перевезення вантажів оформлюються у паперовому вигляді. Як повiдомлялось, про масштабний збій "Укрзалізниця" заявила вранці 23 березня. Не працювали продаж квитків через застосунок і сайт, онлайн-сервіси замовлення послуг, довідкові послуги. Наступного дня у відомстві повідомили, що системи зазнала кібератаки.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина У Херсонській області скоротили комендантську годину
Наступна новина Смертельне ДТП з українцями в Австрії: МЗС розповів про загиблих