Онлайн-магазини Temu і Shein, які раніше демонстрували стрімке зростання кількості користувачів у США, зіштовхнулися зі спадом після того, як президент Дональд Трамп запровадив високі мита на китайські товари та закрив податкову лазівку, яка давала змогу цим компаніям продавати дешевше за конкурентів. Про це пише газета Financial Times.Кількість активних користувачів Temu у США впала на 51% – зменшившись до 40,2 мільйона з березня по червень, за даними аналітичної компанії Sensor Tower.Кількість користувачів застосунку Shein у США теж зменшилася, хоча й не так суттєво – на 12%, до 41,4 мільйона.Shein і Temu за останні п'ять років створили нову модель електронної комерції, яка докорінно змінила роздрібну торгівлю в Західному світі. Вони обходили імпортні мита, відправляючи товари з Китаю безпосередньо покупцям у вигляді окремих посилок. Низькі ціни та масштабна реклама в соцмережах дозволили їм швидко залучити мільйони клієнтів.Shein намагався скористатися своїм зростанням, плануючи вийти на біржу, але не отримав підтримки регуляторів у США і Великій Британії. За даними Reuters, компанія планує подати заявку на IPO в Гонконзі, але Shein відмовився коментувати свої плани або фінансові показники.2 травня Дональд Трамп скасував у США пільговий режим для недорогих посилок з Китаю і Гонконгу (так званий "de minimis"), назвавши його "великим шахрайством проти нашої країни". Замість безмитного ввезення товарів вартістю до $800 було запроваджено мито 90% – пізніше його знизили до 30% у рамках пом'якшення торговельної напруги з Китаєм.Після змін Temu змінив свою модель у США – компанія перестала відправляти товари з Китаю, натомість почала працювати з продавцями, розташованими безпосередньо у США.Зменшення кількості користувачів Temu і Shein також може бути пов'язане зі скороченням рекламних витрат. За останні три місяці витрати Temu на рекламу в США впали на 87%, а Shein – на 69% порівняно з тим самим періодом минулого року. Минулого року обидві компанії входили до топ-11 найбільших цифрових рекламодавців у США, але зараз вони вже за межами першої 60-ки.Оскільки ринок США став менш сприятливим, Temu і Shein переорієнтувалися на Європу.У червні кількість користувачів застосунку Temu у Франції зросла на 76%, в Іспанії – на 71%, а в Німеччині – на 64% порівняно з тим самим місяцем минулого року. У Shein зростання активних користувачів у Великій Британії, Німеччині та Франції становило від 13% до 20%.
Інші Новини
Як вимикатимуть світло в Києві 27 грудня: ДТЕК показав графіки
Як пише ДТЕК, у Києві 27 грудня будуть діяти графіки відключення електроенергії для побутових споживачів. Найбільше відключення складе шість годин...
В “Укренерго” пояснили, чому в одних регіонах світло вже є, а в інших – ні
Як пише "Укренерго", в Україні рівень відновлення електропостачання відрізняється за регіонами. Прифронтові та прикордонні області залишаються найбільш уразливими, тоді як...
Мінфін розповів про ситуацію із затвердженням місцевих бюджетів
Як пише Міністерство фінансів, в Україні затверджено 97% місцевих бюджетів, але процес затвердження окремих бюджетів все ще триває. При чому...
В “Укренерго” розповіли про графіки відключення світла на 27 грудня
Як пише "Укренерго", в Україні 27 грудня продовжиться дія графіків погодинних відключень електроенергії для населення та графіків обмеження потужності для...
Українські аграрії цьогоріч зібрали 60 млн тонн зерна
У 2025 році українські аграрії зібрали 57,6 млн тонн зернових, після завершення збирання кукурудзи загальний обсяг виробництва очікується на рівні...
https://kurs.com.ua/novost/1429140-abramovich-nanjal-topovih-juristov-dlja-suda-s-dzhersi-iz-za-zamorozhennih-deneg-chelsi
Представники російського мільярдера Романа Абрамовича заявили, що він не може повноцінно розпорядитися грошима від продажу "Челсі", бо частина суми заблокована...

Average Rating