Read Time:1 Minute, 42 Second

Бельгія, Нідерланди та Німеччина ведуть переговори про відродження залізниці "Залізний Рейн", щоб підвищити мобільність військ у відповідь на зростаючу загрозу з боку Росії. Про це повідомляє Politico.Зазначимо, що "Залізний Рейн" – це залізнична лінія, яка з'єднує порт Бельгії Антверпен із Рурським (промисловим) регіоном Німеччини. Вона була побудована ще в ХIХ столітті, але прийшла в непридатність після Другої світової війни.Тепер, коли потреби ЄС у військовій мобільності зростають, а інші залізничні лінії стикаються з проблемами пропускної здатності, тиск для вжиття заходів зростає."Це діє (країнам – ред.) на нерви", – заявив консультант з мобільності, близький до переговорів, зазначивши, що обговорення набирають обертів.Представник міністерства транспорту Бельгії Томас Де Шпігелер теж фактично підтвердив переговори, заявивши таке:"Цей проєкт політичний. Прем'єр-міністр Барт Де Вевер взяв проєкт під свій контроль", – сказав він.Чому проєкт може залишитися нереалізованимПопри підтримку, не всі повністю згодні з ідеєю віддати пріоритет відродженню залізниці.Зокрема, серед них голландці. Їхня ділянка коротка, а паралельна лінія Бетуве вже з'єднує Роттердам із Німеччиною.Це небажання має також комерційне коріння: порт Антверпен (бельгійський) давно виступає на підтримку "Залізного Рейну", розглядаючи його як потенційний виклик домінуванню порту Роттердам у регіоні.Простіше кажучи, Нідерланди не хочуть проєкт, оскільки він мало що їм дає, а також може нашкодити їхньому головному порту – Роттердаму, тим самим посиливши конкурента – бельгійський Антверпен. Але водночас країна може і погодитися.У Бельгії сподіваються, що військовий аспект прискорить відновлення проєкту. Але, як зазначив експерт із залізниць Герман Вальтер, "ключ до успіху у Нідерландів". Він додав, що якщо це для країни коштуватиме недорого або взагалі нічого, тоді "вони співпрацюватимуть".За словами експерта, однією з причин, через яку Нідерланди можуть змінити своє рішення, є потенційний фінансовий стимул від нових цільових показників видатків НАТО та ЄС.Зокрема, у пропозиції щодо наступного бюджету ЄС, з 2027 року на військову мобільність може бути виділено 17 млрд євро."Якщо ЄС надасть безоплатні гроші на будівництво інфраструктури, то навіть Нідерланди, які не бажають цього робити, приєднуються", – заявив безпековий консультант з питань безпеки.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Перед зустріччю на Алясці у Генсека ООН заявили про необхідність негайного припинення вогню
Наступна новина У “Дію” додадуть можливість змінювати прізвище – Федоров