Бельгія, Нідерланди та Німеччина ведуть переговори про відродження залізниці "Залізний Рейн", щоб підвищити мобільність військ у відповідь на зростаючу загрозу з боку Росії. Про це повідомляє Politico.Зазначимо, що "Залізний Рейн" – це залізнична лінія, яка з'єднує порт Бельгії Антверпен із Рурським (промисловим) регіоном Німеччини. Вона була побудована ще в ХIХ столітті, але прийшла в непридатність після Другої світової війни.Тепер, коли потреби ЄС у військовій мобільності зростають, а інші залізничні лінії стикаються з проблемами пропускної здатності, тиск для вжиття заходів зростає."Це діє (країнам – ред.) на нерви", – заявив консультант з мобільності, близький до переговорів, зазначивши, що обговорення набирають обертів.Представник міністерства транспорту Бельгії Томас Де Шпігелер теж фактично підтвердив переговори, заявивши таке:"Цей проєкт політичний. Прем'єр-міністр Барт Де Вевер взяв проєкт під свій контроль", – сказав він.Чому проєкт може залишитися нереалізованимПопри підтримку, не всі повністю згодні з ідеєю віддати пріоритет відродженню залізниці.Зокрема, серед них голландці. Їхня ділянка коротка, а паралельна лінія Бетуве вже з'єднує Роттердам із Німеччиною.Це небажання має також комерційне коріння: порт Антверпен (бельгійський) давно виступає на підтримку "Залізного Рейну", розглядаючи його як потенційний виклик домінуванню порту Роттердам у регіоні.Простіше кажучи, Нідерланди не хочуть проєкт, оскільки він мало що їм дає, а також може нашкодити їхньому головному порту – Роттердаму, тим самим посиливши конкурента – бельгійський Антверпен. Але водночас країна може і погодитися.У Бельгії сподіваються, що військовий аспект прискорить відновлення проєкту. Але, як зазначив експерт із залізниць Герман Вальтер, "ключ до успіху у Нідерландів". Він додав, що якщо це для країни коштуватиме недорого або взагалі нічого, тоді "вони співпрацюватимуть".За словами експерта, однією з причин, через яку Нідерланди можуть змінити своє рішення, є потенційний фінансовий стимул від нових цільових показників видатків НАТО та ЄС.Зокрема, у пропозиції щодо наступного бюджету ЄС, з 2027 року на військову мобільність може бути виділено 17 млрд євро."Якщо ЄС надасть безоплатні гроші на будівництво інфраструктури, то навіть Нідерланди, які не бажають цього робити, приєднуються", – заявив безпековий консультант з питань безпеки.
Інші Новини
У Литві затримали чоловіка, який запустив дрон поблизу аеропорту Вільнюса
У Литві затримали чоловіка, який, за даними литовської спецслужби, запустив безпілотник поблизу аеропорту Вільнюса. Про це заявила Служба громадської безпеки...
Ізраїль продовжує блокувати доставку гумдопомоги в Газу
Гуманітарна ситуація в Газі продовжує погіршуватися: з наближенням зими населення стикається з гострим дефіцитом продовольства і товарів першої потреби. З...
Франція назвала масовані удари Росії по Києву новою ескалацією
Міністерство закордонних справ Франції засудило російську масовану атаку у ніч проти 14 листопада, внаслідок якої у Києві постраждали понад три...
Прем’єр Саксонії хоче повернення поставок енергоносіїв з Росії
Як пише ntv, прем'єр-міністр німецької землі Саксонія Міхаель Кречмер повторив свій заклик повернутися до поставок енергоносіїв з Росії після припинення...
Сікорський вважає, що Україна стане членом ЄС на початку наступного десятиліття
Як передає Polsat News, глава МЗС Польщі Радослав Сікорський вважає, що Україна стане членом Європейського Союзу на початку наступного десятиліття.Віцепрем'єр-міністр...
У російському Хабаровську здійснив екстрену посадку авіалайнер з пасажирами на борту
Як пише The Moscow Times, у Хабаровську здійснив екстрену посадку лайнер авіакомпанії "Россия", на борту якого перебувало 90 пасажирів і...

Average Rating