Read Time:29 Second

Сьогодні вдень 22 серпня у "Приват24" зафіксовано технічний збій. Клієнти ПриватБанку не можуть увійти у мобільний застосунок.Користувачі скаржаться, що не можуть увійти в застосунок ані з телефона, ані з комп’ютера. Під час спроби авторизації на сайті система видає повідомлення "Авторизація відхилена".Як пояснив прессекретар ПриватБанку Олег Серга, у роботі Приват24 спостерігаються тимчасові перебої, але фахівці вже працюють над відновленням сервісу."Наразі у клієнтів можуть спостерігатися складнощі з авторизацією та проведенням деяких платежів в Приват24. Наші фахівці відновлюють стабільну роботу сервісу", – йдеться у повідомленні.Оновлено. Стабільну роботу застосунку відновили.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина На Хмельниччині прокуратура оголосили 39 підозр посадовцям через мільйонні збитки
Наступна новина У МЗС Китаю ухилился від відповіді щодо участі КНР у безпекових гарантіях Україні