Read Time:2 Minute, 14 Second

Маркетплейс від monobank, який було запущено майже рік тому, нарешті вийшов з бета-тестування. На честь цієї події співзасновник компанії Олег Гороховський оголосив про початок акції, в рамках якої покупці могли отримати знижку до 10% на всі товари в розділі "Маркет" в застосунку monobank. Покупцям пропонували "торгуватися з котом-бабцею", щоб отримати максимальну знижку. В акції також одразу був оголошений ліміт – 200 млн грн, які підуть на покриття знижок для продавців.Втім, невдовзі після запуску акції, товари багатьох відомих вендорів почали зникати з маркетплейса monobank. Зокрема, зникла більшість пропозицій від таких відомих брендів як ASUS, Motorola, Samsung, Xiaomi.Гороховський опублікував скриншот листа від ASUS, в якому компанія просить партнерів прибрати з пропозиції маркетплейсу monobank її ноутбуки, зазначивши, що "це є грубим порушенням правил компанії та призводить до демпінгу на ринку"."І такого багато! Вендори в паніці прибирають товар із вітрини. Вони не хочуть, щоб ви купували дешевше та вони менше заробляли в інших каналах. Ось така в українському е-соm конкуренція. Борються не за клієнтський досвід і за кращі умови, а з тими, хто пропонує клієнтам умови кращі, ніж у середньому по лікарні. По всіх, хто намагається регулювати таким чином ціни на ринку та блокує доступ клієнтів до вигідних цін, готуємо звернення до АМКУ. Samsung, Asus, Xiaomi, тримаєте клієнтів за дурнів?" – написав співзасновник monobank.Як повідомило джерело на ринку електроніки, акція monobank стала ризиковою для вендорів, адже могла спровокувати хвилю перепродажів. Офіційний товар міг масово почати купуватися різними гравцями на ринку, а потім продаватися за повною ціною. Враховуючи, що маржа на українському ринку електроніки складає в середньому 12-15%, то 10% знижка на офіційний товар створює значний демпінг."Шановний monobank вирішив привернути увагу демпінгом по основних позиціях ринку у період back to school. Це привернуло увагу основних ритейл-гравців ринку, які один за одним почали звертатися до представництв із запитом щодо офіційності перепродажу товару у новому е-комерс каналі та провокування конкуренції шляхом цінового демпінгу. Моя думка, що моно варто було займатись своєю сильною стороною — сервісом, а не демпінгом" – зазначає джерело.Окрім цього, такі раптові акції не характерні для українського ритейлу загалом, адже кожен вендор будує власні маркетингові кампанії, підготовка яких йде протягом року. "У всіх є промо позиції й ці знижки розвалюють те, що будували ще з лютого-березня" – додає джерело.Інше джерело зазначає, що вендори компенсують маркетингову активність продавців по своїм товарам, і будь-які неузгоджені акції справді порушують ці домовленості. Окрім цього, механізм компенсації може дозволити продавцям отримати спочатку компенсацію від monobank, а потім йти вибивати її ж у вендора. Цього ніхто не хоче.На момент написання новини згадані Гороховським компанії ASUS, Samsung та Xiaomi не оприлюднили офіційних коментарів щодо ситуації.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Поліцейський перевозив “ухилянтів” до кордону під виглядом спецпризначенців
Наступна новина Трамп анонсував “захоплюючу” заяву, пов’язану з Пентагоном