Read Time:1 Minute, 4 Second

Російська Федерація зуміла вибудувати масштабну схему обходу західних санкцій, створивши так званий "тіньовий флот" нафтових танкерів. Про це пише The New York Times.Близько 17% світових суден цього класу нині використовуються для перевезення російської нафти.Після повномасштабного вторгнення в Україну у 2022 році Захід запровадив санкції, спрямовані на скорочення доходів Кремля від експорту енергоносіїв. Проте РФ швидко організувала альтернативні маршрути: старі судна з непрозорою структурою власності транспортують нафту в Китай, Індію та інші віддалені ринки.За оцінками S&P Global Market Intelligence, на початок 2025 року «тіньовий флот» складався приблизно з 940 суден — на 45% більше, ніж роком раніше. Більшість із них не мають належного страхування, регулярно змінюють прапори, подають фальшиві дані про місцезнаходження та здійснюють перевантаження нафти в морі.Середній вік цих суден — близько 20 років, тоді як загалом у світовому танкерному флоті — 13 років. Екологи попереджають, що експлуатація таких старих кораблів без страхування може спричинити масштабні екологічні катастрофи.Окрім нелегальних перевезень, деякі танкери підозрюються у причетності до диверсій проти підводних інфраструктурних об'єктів — трубопроводів та кабелів.Міжнародна спільнота намагається реагувати на нову загрозу. Євросоюз завершує роботу над 19-м пакетом санкцій, який передбачає обмеження проти «тіньового флоту» та фінансових установ, пов’язаних з його діяльністю. У США також розроблено законопроєкт для посилення санкцій проти нелегальних перевезень російської нафти.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Макрон прокоментував неучасть США в операції на східному флангу НАТО
Наступна новина Німеччина перехопила російський військовий літак над Балтійським морем