Адміністрація Дональда Трампа посилює торгове протистояння з Китаєм, запроваджуючи нові мита на китайські вантажні судна в американських портах.За даними Bloomberg, Управління торгового представника США (USTR) пропонує змінити схему оподаткування: замість фіксованого збору в $1 млн за кожен захід судна до порту (що пропонувалося раніше), збори розраховуватимуться за тоннажем.Відповідно до планів регулятора, відбуватиметься поетапне посилення обмежень: Всі китайські судна (побудовані в Китаї або якими володіють китайські компанії), що заходять до США, сплачуватимуть збір, розрахований за обсягом перевезеного вантажу, за кожен рейс окремо.Через пів року для китайських суден збір становитиме $50 за одну нетто-регістрову тонну (це обсяг комерційного простору судна) й поступово зростатиме протягом трьох років. Китайські судна оцінюватимуться за нетто-тоннажем або кількістю контейнерів.Через три роки також буде обмежено вхід до США для іноземних суден, що перевозять скраплений природний газ.Зазначається, що зібрані кошти підуть на відновлення американської суднобудівної галузі, яка вже давно зосередилась на військових замовленнях замість комерційного флоту.Ще одна важлива зміна — збір стягуватимуть за кожен рейс, а не за кожен портовий захід, як раніше. Це важливо, адже судноплавні компанії побоювалися, що через початкову модель великі судна намагатимуться заходити лише до одного порту, що спричинило б затори.Оператори суден можуть уникнути збору протягом трьох років, якщо доведуть, що замовили будівництво нового судна в США.
Інші Новини
Безос продав частину своєї імперії Amazon за 5,7 млрд доларів
Джефф Безос завершив масштабний продаж акцій Amazon.com Inc, яка принесла йому майже $5,7 мільярда з моменту його весілля в кінці...
Американський виробник гелікоптерів може інвестувати в Україну – Мінекономіки
Американський виробник вертольотів Bell Helicopter розглядає можливість інвестувати у виробництво в Україні. Про це заявив міністр економіки, довкілля та сільського...
На одну закриту агрофірму в Україні припадає 2,5 нові
Понад 8 тисяч аграрних компаній було відкрито в Україні з 2021 року за даними Єдиного державного реєстру. Пік припав на...
Транш від ЄС затримують та уріжуть – Україна не провела обіцяні реформи
Черговий, четвертий у 2025 році транш фінансової допомоги Україні у рамках механізму Ukraine Facility, який українська влада запросила ще у...
Російський центробанк знизив ключову ставку до мінімуму за рік
Центробанк знизив ключову ставку з 20% до 18%. Це мінімальний рівень за рік: наприкінці липня 2024 р. ЦБ відновив підвищення...
В НБУ пояснили зростання цін на пальне та озвучили прогноз до кінця року
Зростання цін на пальне в Україні було викликано двома факторами, які вже вичерпані. До кінця року значних рухів не очікується....
Average Rating