Read Time:46 Second

Рекламний бізнес Meta може зазнати значних втрат через нові мита проти Китаю, які просуває президент Дональд Трамп. Як зазначають аналітики MoffettNathanson, компанія ризикує втратити до $7 млрд у 2025 році через зменшення витрат на рекламу в Instagram і Facebook з боку китайських онлайн-ритейлерів Temu та Shein. Про це пише CNBC.У записці для інвесторів аналітики послались на фінансовий звіт Meta, в якому зазначено: за 2024 рік компанія заробила $18,35 млрд у Китаї — понад 11% від усього доходу. Основні рекламодавці — це експортно орієнтовані компанії, зокрема Temu і Shein, які активно просувають свій бізнес у США.Temu вже почала скорочувати витрати на рекламу в США після введення нових тарифів, що також спричинило падіння позицій застосунку в App Store. До речі, аналітики також попереджають, якщо економічна ситуація буде далі погіршуватися і США вступлять у рецесію, Meta може втратити й до $23 млрд рекламних доходів у 2025 році, що зменшить річний прибуток компанії на чверть.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Китай та Азербайджан підписали запровадження безвізового режиму
Наступна новина Естонія планує облаштувати військову базу поблизу кордону з Росією