Read Time:39 Second

Російська роздрібна торгівля занурюється в кризу – за дев’ять місяців 2025 року кількість нових брендів скоротилася майже на 40%, а до кінця року впаде вдвічі. Про це йдеться у повідомленні Служби зовнішньої розвідки України.У Росії через обвал купівельної спроможності, зростання орендних ставок і проблеми з кредитами розвиток fashion-ринку фактично зупинився.За січень – вересень у РФ з’явилося лише 27 нових брендів – удвічі менше, ніж торік. Магазини косметики масово закриваються, нових взуттєвих марок немає взагалі, а частка закритих магазинів одягу в московських торгових центрах досягла 38%.Більшість нових брендів тепер іде в онлайн – на маркетплейси, бо відкрити офлайн-магазин стає розкішшю.Ринок може почати оживати лише за умов стабілізації економіки та зниженні ставок за кредитами. Схожа криза вже була у 2015-му – тоді відновлення роздрібної торгівлі тривало майже три роки.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Труханов відреагував на підозру у службовій недбалoсті
Наступна новина Україна витратить сотні мільйонів на парковку для фур на кордоні з Польщею