Кабінет міністрів підтримав законопроєкт, який дасть змогу адаптувати українську залізницю до законодавства та стандартів Європейського Союзу. Про це заявило Міністерство розвитку громад та територій.Законопроєкт "Про безпеку та інтероперабельність залізничного транспорту України" передбачає:створення сучасної системи управління безпекою на залізничному транспорті за вимогами ЄС;запровадження оцінки ризиків і єдиних правил технічного регулювання;нову систему обслуговування рухомого складу та відповідальності за його стан;європейські стандарти допуску машиністів до роботи, а також навчання й підвищення кваліфікації;технічну та операційну сумісність залізничної інфраструктури з країнами ЄС."Ми переходимо від національних стандартів до єдиних європейських правил, що відкриває для України шлях до створення спільного ринку залізничних перевезень, підвищує безпеку руху і довіру міжнародних партнерів", – наголосив віцепрем’єр з відновлення, міністр розвитку громад та територій Олексій Кулеба.Ухвалення законопроєкту є частиною виконання зобов’язань України в межах Угоди про асоціацію з ЄС та індикаторів ініціативи Ukraine Facility, що відкриває шлях до багатомільярдного фінансування від ЄС та Світового банку.Генеральні директорати DG MOVE і DG NEAR підтвердили, що документ відповідає європейським вимогам у сфері безпеки, технічної сумісності та ліцензування залізничних підприємств. Разом з наступними підзаконними актами він дозволить повністю імплеметувати всі акти законодавства ЄС у цих сферах.Після схвалення урядом законопроєкт буде подано на розгляд Верховної Ради. Передбачається, що його положення набудуть чинності через три роки з дня опублікування. Цей перехідний період необхідний для адаптації галузі до нових стандартів.Укрзалізниця розраховує в майбутньому вийти на ринок пасажирських перевезень Євросоюзу, ставши лоукостером. Для цього компанія планує купити й відремонтувати вживаний рухомий склад. Також планується побудувати залізницю європейської ширини між Ужгородом, Львовом та Чернівцями, оскільки у сусідніх з Україною країнах Євросоюзу ширина колії – 1435 мм, тоді як в Україні використовується широка колія 1520 мм.Згідно зі стратегією Євросоюзу, у перспективі можливе продовження євроколії до Тернополя, Києва, Одеси, Харкова і Дніпра.
Наступна новина
Військовим можуть реструктуризувати кредити: НБУ та “Приватбанк” розповіли про умови
Інші Новини
ДТЕК оновив графіки відключення світла для Києва після нічної атаки
Як пише ДТЕК, у Києві після нічного обстрілу знову ввели аварійні відключення світла, графіки поки не діють. Крім того, на...
В Україні масштабні затримки потягів після атаки РФ: список рейсів
Як пише "Укрзалізниця", ворожа атака по Полтавській області спричинила серйозні пошкодження залізничної інфраструктури, через що низка поїздів далекого та приміського...
Як вимикатимуть світло у Києві 8 листопада: графіки від ДТЕК
Як пише ДТЕК, у Києві завтра, 8 листопада, знову діятимуть графіки відключень світла. Електропостачання можуть обмежувати на період до 4,5...
Безкоштовні 3000 км від “Укрзалізниці”: де шукати квитки і коли вони стануть доступні
Пілотний проект "УЗ 3000" уже в грудні цього року запустять на прифронтові маршрути, а у січні-лютому і на інші напрямки....
ЄІБ надає Україні 100 млн євро для економічної стійкості та опалення
Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) у пʼятницю повідомив про виділення загалом 100 мільйонів євро на підтримку економічної стійкості та інфраструктури системи...
Відключення світла 8 листопада: в “Укренерго” попередили про посилення обмежень
Як пише "Укренерго", в Україні 8 листопада графіки відключень електроенергії будуть діяти в усіх регіонах країни з 08:00 до 21:00....

Average Rating