Вантажні перевізники з Польщі приєдналися до страйків українських водіїв через кілометрові черги, які утворилися у пунктах пропуску внаслідок затримок контролю.
Про це повідомив заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм у Facebook.
"Сьогодні на польському пункті пропуску "Дорогуськ" страйк. Водії вантажівок перекрили трасу, щогодини пропускають по дві автівки: одну з товаром і одну порожню", – пише Найєм.
За його словами, польські водії висунули три вимоги: пришвидшити фітосанітарний та ветеринарний контроль та перевести службу цілодобовий режим роботи.
Заступник міністра нагадав, що до повномасштабної війни контроль проходили до 80 вантажівок на добу, а в останні дні їхня кількість скоротилася до проміжку від 12 до 25 авто.
"Якщо є об’єктивні причини такого уповільнення роботи, то ми готові зробити від себе усе залежне для прискорення процесу і збільшення пропускної здатності пункту пропуску. Але разом з тим, ми чекаємо і від усіх служб з польського боку такого ж поступу", – наголосив Найєм.
Він нагадав, що Україна пропонувала винести це оформлення за межі пункту пропуску, надати своїх фахівців, організувати перевірку на українському боці та погодитися на варіант колег з Польщі. Попри це, поступу не було і щодня перевірялося дедалі менше автівок.
Черга біля Ягодина, зауважив він, зросла до 54 кілометрів.
"Всі розуміють – черга тільки виросте на перекритій трасі, якщо нічого не зміниться у найближчі години, максимум – дні", – додав Найєм.
Він пояснив, що простій українських вантажівок у черзі коштує їм щодня приблизно 400 євро на кожній автівці, і за тиждень у черзі перевізник втрачає "не просто гроші, а й будь-який сенс працювати взагалі".
Цю проблему, переконаний посадовець, має вирішити налагодження цілодобового фітосанітарного і ветеринарного контролю, чого, зокрема, і вимагають польські перевізники.
Найєм зауважив, що останні також вимагають скасувати
"транспортний безвіз" для українських перевізників, проте припустив, що це політична вимога польских перевізників, або спричинити додатковий тиск на польський уряд. "Про скасування "транспортного безвізу" не йдеться", – наголосив він.
Нагадуємо:
Кількість вантажних автомобілів на українсько-польському кордоні постійно зростає через низьку пропускну здатність митниці з польської сторони. Цього тижня черга з вантажних автівок до пункту пропуску "Ягодин" на польському кордоні перетнула межу у 45 кілометрів, тож водії змушені практично жити на узбіччі.
Проблема з чергами на польському кордоні зʼявилася ще раніше. Зокрема, у пункті пропуску "Ягодин" наприкінці липня утворилися черги, що подекуди сягають 23 км, внаслідок нестачі фітосанітарів з боку Польщі.
Інші Новини
“Укрзалізниця” посилює контроль на вкзалах: що змінилося для пасажирів
Контроль на вокзалах в Україні буде посилено через загрозу з боку ворога. Пасажирів просять прибувати заздалегідь.Про це говорить повідомлення голови...
Що таке Take Profit і як він працює в трейдингу
Котирування активів на високоволатильному криптовалютному ринку змінюються дуже швидко. Щоб продати або купити криптовалюту за ціною, яка відрізняється від поточної,...
Акції Microsoft досягли нового історичного максимуму за майже рік
У четвер, 5 червня 2025 року, попри загальне падіння фондового ринку, акції Microsoft досягли нового історичного максимуму вперше за останні...
Україна і Нідерланди підписали угоду про фінансування української оборонки
Міністр оборони Нідерландів Рубен Брекельманс оголосив про підписання угоди з українським колегою Рустемом Умєровим, спрямованої на посилення співпраці з українською...
Дітям, що повертаються з окупації, виплачуватимуть “підйомні” – Мінсоцполітики
В Україні запровадили "підйомні" для дітей, які повертаються з тимчасово окупованих територій ТОТ або після депортації. Про це йдеться у...
Середня зарплата в Україні зросла до 560 доларів: як сума змінилася за 30 років
Зарплати українців зростають високими темпами як в гривневому, так і в доларовому еквіваленті. Вони перевищують довоєнний рівень.За даними Державної служби...
Average Rating