Згідно з даними відстеження танкерів, зібраними Bloomberg, Росія транспортує рекордні обсяги своєї флагманської нафти Urals морем, оскільки Москва намагається подолати витрати на транспортування, які різко зросли після запровадження європейських санкцій. РФ перевантажує нафту з корабля на корабель покупця, після цього нафта рухається далі.
Протягом цього і минулого місяця морем може бути перевезено 19 мільйонів барелів нафти РФ. Лише січневий показник, може встановити рекорд у 14 мільйонів барелів.
На початку минулого місяця ЄС заборонив майже весь імпорт нафти з Росії і приєднався до програми G7 щодо обмеження ціни на російську нафту. Ці заходи призвели до різкого зростання вартості транспортування, оскільки судна стало важче знайти.
Морські перевезення, які майже припинилися до заборони та обмеження цін, є більш ефективним способом доставки російської нафти до покупців і з часом повинні допомогти знизити вартість транспортування.
Згідно з програмою G7, танкерам, що здійснюють перевантаження з судна на судно, дозволено використовувати стандартне галузеве страхування доти, доки вантаж на борту продається за ціною не нижче 60 доларів.
Перевантаження з судна на судно є рутинною частиною торгівлі нафтою. Такі місця, як Сеута — місто на північному узбережжі Африки, а також місто Каламата в Греції, знову стають «гарячими точками».
Перевантаження також дозволяють РФ утримати танкери льодового класу від надмірного віддалення від портів Балтійського моря. Такі судна потрібні в зимових умовах, і чим далі вони відпливають, тим довше їм потрібно повертатися назад.
Через європейський бойкот більша частина російської нафти Urals транспортується за тисячі кілометрів до Азії на відносно невеликих танкерах. Це підвищило фрахтові ставки для менших танкерів, які не дуже добре пристосовані для транспортування на далекі відстані.
На сьогодні, ймовірно, п'ять дуже великих нафтових танкерів (VLCC), найбільших магістральних суден у галузі, залучені до перевезень нафти Urals за системою «перевантаження з судна на судно».
Три з них завершили ці маневри в Сеуті і вирушили до Азії. Ще два VLCC перебувають у Сеуті, а до кінця цього місяця очікується прибуття щонайменше шести суден Aframax, які мають приблизно третину вантажопідйомності VLCC, після завантаження Urals із портів Балтійського моря.
Інші Новини
У Швеції фіксують значне збільшення втручання росіян у роботу GPS
У Швеції зафіксували "різке збільшення" перешкод у роботі GPS над Балтійським морем, що впливає на цивільну авіацію. Повідомлення про інциденти...
У Парижі завершилася зустріч “коаліції рішучих”, очікується дзвінок Трампу
Зустріч "коаліції рішучих" закінчилася у Парижі, президент Володимир Зеленський покинув Єлисейський палац.Зустріч "коаліції рішучих", яка проходила 4 вересня у Парижі,...
В Угорщині обговорюють зникнення деталей зі списаних МіГ-29, можливо потрапили в Україну
В Угорщині обговорюють зникнення важливих деталей та обладнання з восьми списаних літаків МіГ-29, розташованих на військовому аеродромі в Кечкеметі. Предметом...
У третього за тиждень європейського лідера сталася проблема з літаком
Прем’єр-міністр Іспанії Педро Санчес не зміг прибути на саміт коаліції охочих у Парижі через технічні проблеми з його літаком. Це...
ФСБ узяла під контроль цивільні наукові дослідження у РФ – зовнішня розвідка
У Росії з 1 вересня набув чинності закон про контроль Федеральної служби безпеки над міжнародним науковим співробітництвом, зокрема усі цивільні...
У Лісабоні зійшов з рейок культовий фунікулер: щонайменше 15 загиблих
Щонайменше 15 людей загинули та 18 отримали поранення після того, як культовий фунікулер "Глорія" в Лісабоні зійшов із рейок і...
Average Rating