Згідно з даними відстеження танкерів, зібраними Bloomberg, Росія транспортує рекордні обсяги своєї флагманської нафти Urals морем, оскільки Москва намагається подолати витрати на транспортування, які різко зросли після запровадження європейських санкцій. РФ перевантажує нафту з корабля на корабель покупця, після цього нафта рухається далі.
Протягом цього і минулого місяця морем може бути перевезено 19 мільйонів барелів нафти РФ. Лише січневий показник, може встановити рекорд у 14 мільйонів барелів.
На початку минулого місяця ЄС заборонив майже весь імпорт нафти з Росії і приєднався до програми G7 щодо обмеження ціни на російську нафту. Ці заходи призвели до різкого зростання вартості транспортування, оскільки судна стало важче знайти.
Морські перевезення, які майже припинилися до заборони та обмеження цін, є більш ефективним способом доставки російської нафти до покупців і з часом повинні допомогти знизити вартість транспортування.
Згідно з програмою G7, танкерам, що здійснюють перевантаження з судна на судно, дозволено використовувати стандартне галузеве страхування доти, доки вантаж на борту продається за ціною не нижче 60 доларів.
Перевантаження з судна на судно є рутинною частиною торгівлі нафтою. Такі місця, як Сеута — місто на північному узбережжі Африки, а також місто Каламата в Греції, знову стають «гарячими точками».
Перевантаження також дозволяють РФ утримати танкери льодового класу від надмірного віддалення від портів Балтійського моря. Такі судна потрібні в зимових умовах, і чим далі вони відпливають, тим довше їм потрібно повертатися назад.
Через європейський бойкот більша частина російської нафти Urals транспортується за тисячі кілометрів до Азії на відносно невеликих танкерах. Це підвищило фрахтові ставки для менших танкерів, які не дуже добре пристосовані для транспортування на далекі відстані.
На сьогодні, ймовірно, п'ять дуже великих нафтових танкерів (VLCC), найбільших магістральних суден у галузі, залучені до перевезень нафти Urals за системою «перевантаження з судна на судно».
Три з них завершили ці маневри в Сеуті і вирушили до Азії. Ще два VLCC перебувають у Сеуті, а до кінця цього місяця очікується прибуття щонайменше шести суден Aframax, які мають приблизно третину вантажопідйомності VLCC, після завантаження Urals із портів Балтійського моря.
Інші Новини
У Словаччині учні покинули зустріч із Фіцо після його слів про війну в Україні
Під час зустрічі зі старшокласниками в Попраді прем’єр-міністр Словаччини Роберт Фіцо спровокував протест учнів, заявивши, що ті, хто підтримує війну,...
Канада заявила, що РФ та Китай активно ведуть розвідку в Арктиці
Канадська внутрішня розвідувальна служба заявила, що Росія і Китай мають "значний інтерес до розвідки" в арктичній частині Канади і націлені...
Європа виділяє Україні понад 200 млн євро на енергетичну стійкість
Європейський інвестиційний банк (ЄІБ) у співпраці з Європейською комісією та урядом України оголосив про виділення понад 200 млн євро нового...
Опитування показало, що більшість поляків позитивно оцінили 100 днів президентства Навроцького
Після 100 днів президентства Кароля Навроцього у Польщі, понад половина населення оцінює його діяльність як позитивну. Про це пише RMF24.Опитування...
Вісім країн ЄС домовилися про покращення військової мобільності
Литва і сім інших європейських країн підписали протокол про наміри щодо забезпечення військової мобільності в центральному, північному і східному регіонах....
Бюджетний комітет Бундестагу затвердив бюджет із €11,5 млрд для України
Бюджетний комітет німецького Бундестагу 14 листопада вранці затвердив проєкт бюджету на наступний рік, де на допомогу Україні передбачено 11,5 млрд...

Average Rating