Президент Володимир Зеленський підписав закон, який запроваджує низку європейських стандартів в галузі цивільної авіації України, зокрема, спрощує держрегулювання та створює передумови для якнайшвидшого відновлення діяльності вітчизняних авіаперевізників та аеродромів.
Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.
У відомстві підкреслили, що нові зміни адаптують українське законодавство до норм ЄС у сфері цивільної авіації, положень Регламенту (ЄС) 2018/1139 та Угоди про Спільний авіаційний простір.
Наразі лише одна з чотирьох пасажирських вітчизняних авіакомпаній продовжує працювати за кордоном.
"Відновлення галузі потребує рішень вже сьогодні, щоб компанії які готові будуть літати в Україні одразу після нашої перемоги, працювали вже за оновленими правилами. Ухвалений закон – про можливості для максимально швидкого відновлення авіасполучення, як тільки це дозволить безпекова складова", – наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.
Закон містить такі основні положення:
спрощення процедури видачі сертифіката льотної придатності і дозволу на виконання польотів для окремих імпортованих в Україну повітряних суден; якщо літак сертифіковано в Європейській Агенції Безпеки Авіації (EASA ), то не потрібно проходити повторну сертифікацію в Україні; виключення необхідності отримання прав на експлуатацію повітряних ліній українськими авіаперевізниками для виконання регулярних повітряних перевезень в Україні та за кордоном, це стосується й чартерних перевезень в Україні.
"Отримання аналогічного дозволу не передбачено в країнах ЄС. Тобто сертифікованому авіаперевізнику для початку виконання комерційних польотів в Україні достатньо погодження слотів в національних аеропортах. Отримувати відповідне право на експлуатацію повітряної лінії тепер не буде необхідно", – пояснили в Мінінфраструктури.
Також закон передбачає перехід на декларативний принцип відповідності підприємствами та організаціями, які здійснюють наземне обслуговування в галузі цивільної авіації.
Раніше передбачалася сертифікація, яка займала від 3 до 6 місяців. Змінами скасовується сертифікація, але необхідно подати пакет документів, що підтверджує відповідність вимогам законодавства, і можна одразу працювати.
Також у законі виключається положення щодо необхідності сертифікації суб’єктів господарювання, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень. Також ця норма стосується суб’єктів, які готуються персонал для організації чи продажу повітряних перевезень.
Інші Новини
Rheinmetall планує побудувати пороховий завод у Румунії
Румунія та німецький концерн Rheinmetall збудують завод з виробництва пороху для боєприпасів у місті Вікторія, що в центральній частині країни....
Швейцарія профінансує 12 проєктів відбудови України
Президентка Швейцарії Карін Келлер-Зуттер і прем'єр-міністерку України Юлія Свириденко обговорили мирний процес і відновлення України під час переговорів у Берні...
Частина потягів затримуються до трьох годин через обстріли – “Укрзалізниця”
Попри ворожу атаку та пошкодження одного з поїздів Hyundai, Укрзалізниця забезпечує курсування всіх рейсів Інтерсіті+, однак затримки зберігаються для частини...
Китай, попри санкції США, почав купувати російський скраплений газ
Російський танкер зі скрапленим газом уперше пришвартувався в Китаї, незважаючи на санкції США. З посиланням на Bloomberg.Судно Arctic Mulan, що...
Витрати країн НАТО на оборону в 10 разів перевищать військовий бюджет РФ
Члени НАТО планують витратити понад 1,5 трильйона доларів на оборону у 2025 році. Країни альянсу нарощують свої збройні сили в...
Витрати РФ на війну проти України встановили новий рекорд
Військові витрати бюджету Росії за підсумками першого півріччя 2025 року встановили новий абсолютний рекорд — 8,48 трлн руб. ($105,59 млрд)....
Average Rating