Президент Володимир Зеленський підписав закон, який запроваджує низку європейських стандартів в галузі цивільної авіації України, зокрема, спрощує держрегулювання та створює передумови для якнайшвидшого відновлення діяльності вітчизняних авіаперевізників та аеродромів.
Про це повідомляє пресслужба Мінінфраструктури.
У відомстві підкреслили, що нові зміни адаптують українське законодавство до норм ЄС у сфері цивільної авіації, положень Регламенту (ЄС) 2018/1139 та Угоди про Спільний авіаційний простір.
Наразі лише одна з чотирьох пасажирських вітчизняних авіакомпаній продовжує працювати за кордоном.
"Відновлення галузі потребує рішень вже сьогодні, щоб компанії які готові будуть літати в Україні одразу після нашої перемоги, працювали вже за оновленими правилами. Ухвалений закон – про можливості для максимально швидкого відновлення авіасполучення, як тільки це дозволить безпекова складова", – наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергій Деркач.
Закон містить такі основні положення:
спрощення процедури видачі сертифіката льотної придатності і дозволу на виконання польотів для окремих імпортованих в Україну повітряних суден; якщо літак сертифіковано в Європейській Агенції Безпеки Авіації (EASA ), то не потрібно проходити повторну сертифікацію в Україні; виключення необхідності отримання прав на експлуатацію повітряних ліній українськими авіаперевізниками для виконання регулярних повітряних перевезень в Україні та за кордоном, це стосується й чартерних перевезень в Україні.
"Отримання аналогічного дозволу не передбачено в країнах ЄС. Тобто сертифікованому авіаперевізнику для початку виконання комерційних польотів в Україні достатньо погодження слотів в національних аеропортах. Отримувати відповідне право на експлуатацію повітряної лінії тепер не буде необхідно", – пояснили в Мінінфраструктури.
Також закон передбачає перехід на декларативний принцип відповідності підприємствами та організаціями, які здійснюють наземне обслуговування в галузі цивільної авіації.
Раніше передбачалася сертифікація, яка займала від 3 до 6 місяців. Змінами скасовується сертифікація, але необхідно подати пакет документів, що підтверджує відповідність вимогам законодавства, і можна одразу працювати.
Також у законі виключається положення щодо необхідності сертифікації суб’єктів господарювання, що надають агентські послуги з продажу повітряних перевезень. Також ця норма стосується суб’єктів, які готуються персонал для організації чи продажу повітряних перевезень.
Інші Новини
Через обстріли без електрики 27 тисяч людей у трьох областях – Міненерго
Через удари росіян по енергетичній інфраструктурі України без світла залишаються близько 27 тисяч абонентів у трьох областях."Атаки Росії на енергетичну...
Британія виділить понад 17 млн доларів на відновлення енергосектору України
Велика Британія виділить 13 мільйонів фунтів стерлінгів (понад $17 мільйонів) для допомоги у відновленні енергетичної інфраструктури України та підтримки українців,...
Приріст закладів харчування в Україні скоротився більш ніж удвічі
Понад 13,3 тисячі нових ФОПів, що працюють у сфері громадського харчування, відкрилось в Україні цьогоріч за даними Єдиного державного реєстру....
Нафтогігант Індії планує нові закупівлі російської нафти – Bloomberg
Нафтові вантажі, які найбільша державна нафтопереробна компанія Індії Indian Oil Corp. планує придбати на початку наступного року, включають російські суміші...
РФ продає нафту з рекордними за останній час знижками – росЗМІ
Дисконт на російську нафту Urals до Brent в порту Приморськ 10 листопада зріс до 19,4 доларів за барель, в порту...
Німеччина виділяє Україні додаткові €40 млн зимової допомоги
Німеччина надає Україні додаткову зимову допомогу у розмірі 40 мільйонів євро у відповідь на триваючі російські атаки на інфраструктуру країни,...

Average Rating