Соцмережа X Ілона Маска прагне отримати 100 млн доларів від політичної реклами у 2024 році, таким чином сподіваючись компенсувати втрати доходів, спричинені виходом великих брендів із платформи. Експерти галузі скептично оцінили такі плани. Про це пише Financial Times.
Газета нагадує, що цього року Маск скасував заборону на політичну рекламу на платформі, запроваджену колишнім гендиректором Джеком Дорсі – цей крок Маск пояснив "свободою слова".
Відтоді компанія збільшила свої інвестиції у цей напрям, зокрема, нещодавно організувавши захід за участю близько 100 наявних та потенційних політичних клієнтів у Вашингтоні з метою просування своїх реламних послуг.
Згодом компанія надіслала повідомлення деяким учасникам заходу, в якому йшлося, що вона "будує сучасний глобальний майданчик – місце для зустрічей партій і кандидатів зі своїми виборцями, ставлячи на перший план безпеку бренду і чесність виборів".
В електронному листі, з яким ознайомилася Financial Times, додається, що X має 92,4 мільйона користувачів у США, 98% з яких є особами, що мають право голосу.
Головний виконавчий директор Лінда Яккаріно повідомила представникам галузі, що вона прагне, щоб у рік великих виборів платформа приносила 100 млн дол щорічного доходу від політичної реклами, розповіли два джерела видання.
X створила команду з близько 10 осіб, яка провела близько 400 зустрічей і дзвінків з маркетологами, стратегами, учасниками кампаній та групами політичних дій.
Нову команду X з продажу політичної реклами очолює Стен МакГуайр, який раніше працював у відділі політичних продажів для Hulu і Walt Disney.
Крім цього, X найняла сина Яккаріно Метью Мадразо для управління відносинами з республіканцями. А ветерану медійної реклами Джонатану Фелпсу доручили залучати до співпраці групи демократів.
Компанія також оголошує про збільшення кількості вакансій у своїй "зростаючій" команді з продажу політичної реклами напередодні "майбутнього виборчого циклу 2024 року", свідчать оголошення про роботу.
Під час проміжних виборів 2018 року X, тоді відома як Twitter, заробила лише близько 3 млн дол від політичної реклами. Станом на 11 грудня компанія заробила близько 4,7 млн дол з початку 2023 року на політичній рекламі.
Один із представників політичного маркетингу в США сказав, що багато хто в цьому секторі вважає, що цілі X були занадто високими, оскільки команді не вистачало досвіду роботи у Вашингтоні, а рекламні пропозиції були недостатньо ефективними.
Раніше, під час презентації своїх планів, компанія заявляла про цільовий показник доходу від політичної реклами в розмірі 200 млн дол, але відтоді переглянула цю цифру, сказав співрозмовник.
"Навіть 100 млн дол недосяжні. Цифри дезінформують і не відповідають дійсності", – підкреслило джерело.
Виконавчий директор демократичної рекламної групи Authentic Майк Нелліс, яка провела більше десятка кампаній на платформі, сказав, що деякі з його клієнтів відмовляються витрачати гроші на X.
"Наші результати на платформі слабші, ніж у першій половині року. Ми вважаємо, що це тому, що Ілон відштовхує від сайту поміркованих і прогресивних користувачів. Якщо наша цільова аудиторія не досяжна на X, немає сенсу витрачати більше коштів", – резюмував Нелліс.
Інші Новини
Зеленський: 15 листопада стартує фіндопомога за програмою “Зимової підтримки”
Фінансову допомогу за програмою зимової підтримки отримають щонайменше 14 млн українців. Вона розпочнеться вже завтра, 15 листопада. З посиланням на...
Кабмін розподілив майже 940 млн додаткової дотації для громад, постраждалих від війни
Кабінет Міністрів України 13 листопада 2025 року затвердив розподіл додаткової дотації місцевим бюджетам у сумі 936,6 млн грн. Ці кошти...
США та Китай обговорюють “загальні ліцензії” на експорт рідкісноземельних елементів – ЗМІ
США та Китай продовжують вести переговори щодо експорту рідкісноземельних копалин до Штатів. Про це Bloomberg розповів ознайомлений співрозмовник.Як стверджує співрозмовник...
Єврокомісія розпочала антимонопольне розслідування проти Red Bull
Європейська комісія відкрила антимонопольне розслідування проти виробника енергетичних напоїв Red Bull. Про це йдеться на сайті ЄК. Комісія перевіряє, чи...
“Зимова тисяча”: Кабмін визначив, коли і як подавати заявки
Українці починаючи з 15 листопада зможуть подавати заявки на отримання тисячі гривень від держави. Про це говорить заява прем'єр-міністра України...
Як вимикатимуть світло у Києві 14 листопада: ДТЕК оновив графіки
Як пише ДТЕК, у п'ятницю, 14 листопада, у Києві діятимуть графіки відключень електроенергії. Обмеження триватимуть до 4 годин.Згідно із оновленими...

Average Rating