Read Time:1 Minute, 7 Second

Київська міська державна адміністрація почала будувати розв'язку на перетині Богатирської та Полярної вулиць за кошти з державного бюджету, а завершити мусить за міські. Про це заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник.
"Мені держава дала 2,8 мільярда на розвиток транспортної інфраструктури. Це цільові кошти. Субвенція з державного бюджету. Уряд дає під міські цільові програми. Вони ж з мене потім спитають: "Я тобі гроші дав? Чого ти їх не використовуєш?", – каже Поворозник.

На 2024 рік субвенція з держбюджету відсутня, тож добудовувати розв'язку доведеться за податки киян.

"Я її не залишу. Можливо, ми не будемо "малювати губи" розв'язці на Оболоні, але рух пустити по ній треба", – заявив Поворозник.

Необхідність реконструкції Дегтярівського шляхопроводу заступник Віталія Кличка пояснив його аварійним станом. Продовження Кільцевої дороги до Оболонського проспекту, на думку Поворозника, дасть мешканцям Оболоні альтернативний шлях виїзду з масиву і зменшить затори на вулиці Олени Теліги.
З тезою про те, що збільшення пропозиції доріг призводить до збільшення кількості автомобілів на дорогах і відповідного збільшення рівня заторів Поворозник згодний, але пропонує керуватися "здоровим глуздом" в ухваленні транспортних рішень.
На запитання, чи можна було б використати цільову субвенцію на розвиток громадського транспорту, Поворозник відповів ствердно, але запевнив, що і в такому випадку під стінами КМДА проходили б акції протесту проти таких витрат.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина 70% Херсонщини без електрики через обстріли – ОВА
Наступна новина В “Енергоатомі” назвали ціну реактора Westinghouse для енергоблоку на ХАЕС