Розблоковані 16 січня вантажні пункти пропуску на кордоні України з Польщею досі не запрацювали на повну потужність. Міністерства інфраструктури обох країн працюють над недопущенням нової блокади перевізниками. Про це заявив заступник міністра Сергій Деркач.
"Для економіки важливо використовувати кожен пункт пропуску на повну потужність. Головне: на пункти пропуску для завантажених мають їхати вантажі, а не порожні", – наголосив заступник міністра.
За словами Деркача, на сьогодні ситуація на кордоні така:
онлайн-черги, що сягали кількох тижнів тепер рахуються у кілька днів, десь їх взагалі немає;
пункти пропуску "Рава-Руська – Гребенне" та "Краківець – Корчова" не працюють і на 50% потужності;
пункт пропуску "Ягодин – Дорогуськ" не просто відновив пропускну здатність, а навіть покращив показники, що були ще до блокади;
найбільша проблема зараз – ветеринарна та фітосанітарна черги. Це переважно агропродукція, для якої Польща запровадила окремий контроль. Час очікування в онлайні на перетин кордону для таких вантажівок може сягати 20 днів;
на пункті пропуску "Нижанковичі – Мальховіце" після запуску пілоту без реєстрації в "єЧерзі" зменшилась кількість вантажівок, що щоденно перетинають кордон. Раніше це було близько 150 порожніх, зараз – 70-80. Водії обирають інші пункти пропуску – там, де діє "єЧерга".
До 1 березня Міністерство інфраструктури Польщі має домовленості з протестувальниками. Влада обох країн працює над тим, щоб блокада не відновилась після цієї дати, додав Сергій Деркач.
Міністерство інфраструктури Польщі, своєю чергою, повідомило, що метою зустрічі була "розробка реальних рішень, спрямованих на збільшення частки польських перевізників на українському ринку вантажних перевезень, а також обговорення можливих змін до угоди про лібералізацію вантажних перевезень автомобільним транспортом між ЄС та Україною".
На думку заступника міністра Павела Ганцажа, повернення польських та європейських вантажівок з України через прикордонні пункти "все ще триває надто довго".
Польська сторона також представила свої пропозиції щодо змін до угоди між ЄС та Україною про автомобільні перевезення вантажів. Наголошується, що їхня мета – "запровадження справедливих та рівних правил для всіх сторін".
Інші Новини
Рубіо: Ми не можемо проводити безрезультатні зустрічі Трампа та Путіна
Президент Дональд Трамп погодиться на ще одну зустріч із російським диктатором Володимиром Путіним лише, якщо з'явиться можливість допомогти завершити війну...
Зеленський каже, що не спілкувався з Міндічем від початку розслідування про корупцію в енергетиці
Президент України Володимир Зеленський 13 листопада заявив, що не спілкувався з бізнесменом Тимуром Міндічем від початку розслідування про корупцію у...
Рубіо: РФ втрачає військових, а її умови неприйнятні для України
Держсекретар США Марко Рубіо повідомив, що США підтримують Україну, а Росія продовжує атакувати електромережі та висуває неприйнятні для Києва умови....
Інформація про фейкового Єрмака збіглася з внесенням даних про розслідування НАБУ – ЗМІ
Заява керівника Офісу президента Андрія Єрмака про затримання поліцією ділка, який нібито від імені його родича вимагав хабарі за працевлаштування...
Справа Міндіча: в одного з фігурантів знайшли досьє на працівників НАБУ
У одного з фігурантів справи про розкрадання на "Енергоатомі" на конспіративній квартирі знайшли інформацію про керівника НАБУ Семена Кривоноса та...
НАБУ обговорило з представником ФБР справу Міндіча – джерело
У Національному антикорупційному бюро України вчора відбулася зустріч детективів із новим офіцером ФБР, який координує співпрацю у всіх розслідуваннях НАБУ,...

Average Rating