Розблоковані 16 січня вантажні пункти пропуску на кордоні України з Польщею досі не запрацювали на повну потужність. Міністерства інфраструктури обох країн працюють над недопущенням нової блокади перевізниками. Про це заявив заступник міністра Сергій Деркач.
"Для економіки важливо використовувати кожен пункт пропуску на повну потужність. Головне: на пункти пропуску для завантажених мають їхати вантажі, а не порожні", – наголосив заступник міністра.
За словами Деркача, на сьогодні ситуація на кордоні така:
онлайн-черги, що сягали кількох тижнів тепер рахуються у кілька днів, десь їх взагалі немає;
пункти пропуску "Рава-Руська – Гребенне" та "Краківець – Корчова" не працюють і на 50% потужності;
пункт пропуску "Ягодин – Дорогуськ" не просто відновив пропускну здатність, а навіть покращив показники, що були ще до блокади;
найбільша проблема зараз – ветеринарна та фітосанітарна черги. Це переважно агропродукція, для якої Польща запровадила окремий контроль. Час очікування в онлайні на перетин кордону для таких вантажівок може сягати 20 днів;
на пункті пропуску "Нижанковичі – Мальховіце" після запуску пілоту без реєстрації в "єЧерзі" зменшилась кількість вантажівок, що щоденно перетинають кордон. Раніше це було близько 150 порожніх, зараз – 70-80. Водії обирають інші пункти пропуску – там, де діє "єЧерга".
До 1 березня Міністерство інфраструктури Польщі має домовленості з протестувальниками. Влада обох країн працює над тим, щоб блокада не відновилась після цієї дати, додав Сергій Деркач.
Міністерство інфраструктури Польщі, своєю чергою, повідомило, що метою зустрічі була "розробка реальних рішень, спрямованих на збільшення частки польських перевізників на українському ринку вантажних перевезень, а також обговорення можливих змін до угоди про лібералізацію вантажних перевезень автомобільним транспортом між ЄС та Україною".
На думку заступника міністра Павела Ганцажа, повернення польських та європейських вантажівок з України через прикордонні пункти "все ще триває надто довго".
Польська сторона також представила свої пропозиції щодо змін до угоди між ЄС та Україною про автомобільні перевезення вантажів. Наголошується, що їхня мета – "запровадження справедливих та рівних правил для всіх сторін".
Інші Новини
МЗС: Італія прагне відіграти провідну роль у відновленні України
Італія прагне відіграти провідну роль в економічній відбудові виробничої структури України.Про це міністр закордонних справ Італії Антоніо Таяні написав у...
Німецькі “Зелені” похвалили Мерца за поїздку в Україну
Лідер німецької Партії зелених Фелікс Банашак заявив про підтримку перших зовнішньополітичних кроків нового канцлера Фрідріха Мерца, зокрема його візит в...
В Італії вважають, що вся відповідальність за мир зараз лежить на Путіні
Російський диктатор Володимир Путін несе відповідальність за встановлення миру з Україною. Завершення війни залежить від його рішення.Про це заявив міністр...
ЗМІ: ЄС заборонить 25 танкерам РФ курсувати у Балтійському та Північному морях
Європейський Союз готує новий удар по "тіньовому флоту" Росії. Зокрема, ЄС планує заборонити 25 російським танкерам курсувати у Балтійському та...
ICAO визнала Росію відповідальною за збиття рейсу MH17
Рада Міжнародної організації цивільної авіації (Рада ІКАО) дійшла висновку, що Росія несе відповідальність за збиття рейсу MH17 в липні 2014...
Зеленський обговорив з Ердоганом деталі зустрічі з РФ у Туреччині
Президент України Володимир Зеленський 12 травня повідомив про розмову з президентом Туреччини Реджепом Таїпом Ердоганом щодо зустрічі з РФ у...
Average Rating