Гірничо-металургійна група "Метінвест" Ріната Ахметова і Вадима Новинського оголосила, що ГЗК у Кривому Розі та "Каметсталь" частково призупиняють роботу з 1 липня через логістичні та економічні чинники. Про це йдеться в заяві "Метінвеста".
"Із середини червня Група Метінвест розпочала процес призупинення роботи ГЗК у Кривому Розі", – ідеться в повідомленні.
З 1 липня "Метінвест" призупиняє видобуток на двох гірничо-збагачувальних комбінатах у Кривому Розі (Інгулецькому ГЗК і спільному підприємстві Південний ГЗК) та скорочує роботу "Каметсталі" в Кам’янському до однієї домни "через логістичні чинники, зростання собівартості виробництва та падіння цін на продукцію".
Із середини липня також призупинять видобуток на Північному ГЗК. Із гірничо-збагачувальних комбінатів групи в Україні продовжить роботу зі зменшеною потужністю лише Центральний ГЗК.
"Призупинення видобутку на ГЗК та перехід "Каметсталі" на роботу однією домною є вимушеною мірою, яку група максимально відтермінувала з 24 лютого за рахунок власних резервів.
Безумовно, головним фактором є продовження російського вторгнення в Україну. Але ситуація в економіці країни також залишається важкою та має тенденцію до погіршення через низку дестабілізуючих факторів, які не дають змогу нашим підприємствам повноцінно працювати та планувати свою діяльність більш ніж на місяць уперед", – ідеться в позиції групи.
Причиною зупинки підприємств називають проблеми з логістикою, зростання собівартості виробництва й падіння цін на продукцію.
"Зміни в логістиці гірничо-металургійного комплексу та висока вартість перевезень до кінцевого споживача. Раніше всі перевезення готової продукції група здійснювала морським транспортом.
Зараз порти заблоковані, тож ми змушені відправляти продукцію тільки залізницею. Логістичні витрати зросли в декілька разів проти довоєнного часу. Також за всім ланцюгом постачання накопичуються запаси металопродукції, наша готова продукція місяцями стоїть у черзі на кордоні з ЄС", – заявили в "Метінвесті".
Серед причин також зазначається "висока собівартість виробництва металопродукції, що постійно зростає через підвищення цін на енергоносії, зокрема природного газу, сировини, та відсутності попиту на металеві вироби на внутрішньому ринку нашої країни, який зазнав скорочення більш ніж на 2/3 проти лютого цього року".
"Зовнішні фактори, які негативно впливають на галузь: значне падіння світових цін на чавун і сталь, скорочення попиту на металопродукцію та обсяги споживання залізорудної сировини через зменшення виробництва металопродукції на європейських підприємствах", – розповіли в компанії про фактори, які вплинули на прийняття такого рішення.
Метінвест заявляє, що виживання галузі залежить лише від підтримки з боку держави.
"Сьогодні спільне завдання держави та бізнесу – зробити все можливе, щоб економіка України працювала", – сказано в заяві компанії.
Зазначається, що з огляду на складну ситуацію та щомісячну тенденцію до погіршення лише регулятивна підтримка з боку держави може гарантувати виживання галузі, відновлення роботи підприємств та повернення здатності галузі тримати економічний фронт.
"Насамперед йдеться про оптимізацію логістичної складової, а також інші регуляторні рішення, які допоможуть галузі залишитися на плаву. Вирішення проблемних питань та підтримка з боку держави дозволить продовжити забезпечувати десятки тисяч співробітників компанії та працівників підрядних організацій заробітною платою, а також продовжити програми системної допомоги обороноздатності України", – резюмували в компанії.
Інші Новини
Допомога ВПО: чи можуть переселенці знову отримати виплати після виїзду за кордон
Переселенці які отримували допомогу на проживання, а потім виїхали за кордон, можуть розраховувати на виплати після повернення. Але для цього...
Європарламент підтримав продовження “транспортного безвізу” з Україною до кінця року
Європарламент у вівторок підтримав продовження угоди про вантажні перевезення між ЄС та Україною до кінця 2025 року, що також відома...
“Укрзалізниця” підвищує ціни на напої у поїздах далекого сполучення
З 18 червня "Укрзалізниця" вперше з 2018 року підвищує ціни на напої у поїздах далекого сполучення. Зокрема, вартість класичного чаю...
Ціни на перевезення танкерами підскочили через конфлікт Ізраїлю та Ірану
Вартість фрахту танкерів, що перевозять нафтопродукти з Близького Сходу, стрімко зросла останніми днями через загострення конфлікту між Ізраїлем та Іраном,...
Туреччина прискорює виробництво ракет через можливе розширення війни на Близькому Сході – ЗМІ
Президент Туреччини Реджеп Тайіп Ердоган наказав чиновникам збільшити виробництво ракет середньої та великої дальності у зв'язку з війною між Ізраїлем...
ЄСПЛ визначився з датою оголошення рішення щодо “великої справи” проти РФ
Європейський суд з прав людини 9 липня оголосить рішення у справі "Україна та Нідерланди проти Росії", яке стосується серйозних порушень...
Average Rating