Read Time:44 Second

Імпортні автомобілі, особливо китайські, накопичуються в європейських портах, перетворюючи їх на "автомобільні стоянки". Про це пише Financial Times.
Проблема виникла через уповільнення продажів і логістичні складнощі, включно з нестачею водіїв вантажівок.
"Автодистрибʼютори все частіше використовують паркінги порту як депо. Замість того, щоб зберігати автомобілі у дилерів, їх залишають на автомобільному терміналі", – повідомили в порту Антверпен-Брюгге.

Деякі керівники автомобільної промисловості заявили, що китайські виробники не продають свої транспортні засоби в Європі так швидко, як вони очікували, що стало основною причиною перевантаження портів регіону.

"Китайські виробники електромобілів використовують порти як автостоянки", – сказав один із менеджерів логістичної компанії.

Деякі електромобілі китайських брендів простояли в європейських портах до 18 місяців.
Ще один співрозмовник видання зазначив, що багато розвантажених транспортних засобів просто залишалися в портах, поки їх не продали дистриб’юторам або кінцевим споживачам.
"Це хаос", – сказала інша особа, знайома із ситуацією.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина Офіс генпрокурора розслідує вбивство 54 українських військовополонених
Наступна новина Конкуренція з боку України ніяк не обмежує фермерів ЄС – Politico