Від холодних вод Балтійського моря до тихоокеанських берегів Владивостока десятки танкерів РФ, які раніше перевозили московську нафту, зараз стоять порожніми і простоюють. Про це пише агентство Bloomberg.
Судна стали бездіяльними після того, як потрапили під санкції США, Великобританії та Європи, які почали посилюватися в жовтні 2023 року. Деякі з них були піддані санкціям за порушення встановленого "Групою семи" граничного рівня цін на експорт російської нафти, інші – за приналежність до державної танкерної компанії ПАТ "Совкомфлот".
Простої кораблів доводять, що Захід має важелі – якщо він вирішить за них потягнути, – які можуть зірвати транспортування російської нафти. Майже всі 53 судна, які потрапили під санкції з жовтня 2023 року, так і не змогли забрати жодного вантажу.
Ті кілька, що завантажилися, намагалися приховати свою подальшу діяльність, вдаючись до відключення автоматичних систем відстеження та перекидання вантажів з одного судна на інше, приховуючи це від сторонніх очей.
Однак той факт, що ставки фрахту – включно з тією частиною, яка безпосередньо пов'язана з санкціями, – падають, є важливим доказом того, що санкції виводять з ладу танкери, але насправді не призводять до підвищення витрат Росії на окремі вантажі.
Судна, що потрапили під санкції, намагаються вести торгівлю у звичному режимі. Лише три з них завантажилися з моменту введення санкцій, свідчать дані відстеження суден, зібрані агентством Bloomberg.
Судна, що простоюють, скупчилися в кількох точках по всьому світу: шість нафтових танкерів стоять на якорі в Балтійському морі, ще чотири востаннє бачили біля виходу з Чорного моря, п'ятий стояв на якорі неподалік від порту, а шостий, "Віктор Бакаєв", покинув регіон на початку липня.
Ще п'ять кораблів, які стоять на якорі в акваторії портових міст "Владивосток" і "Козьмино", – усі, окрім одного, що належить "Совкомфлоту", – місяцями простоюють без діла.
Ще два простоюють без визначеного пункту призначення між узбережжям Росії та Японії. Два з них, "Лиговский проспект" і "Казань", потрапили під санкції в листопаді, і відтоді ні вони, ні інші не завантажили жодного вантажу.
П'ять з шести танкерів, помічених біля берегів Китаю, або перебувають на ремонтних верфях, або нещодавно покинули їх. Ще чотири простоюють біля берегів Південної Кореї.
Біля Порт-Саїда, на північному кінці Суецького каналу, зібралися вісім танкерів, що потрапили під санкції. З моменту прибуття вони були бездіяльними.
Лише три з 53 танкерів, що потрапили під санкції, точно завантажили вантажі з моменту додавання до списку.
Інші Новини
Болгарія просить запровадити обмеження ЄС на український мед
Міністр сільського господарства і продовольства Болгарії Георгій Тахов звернувся до Європейської комісії з проханням про «захисні заходи» проти імпорту меду...
В уряді розповіли, на що витратять $660 млн від Світового банку
Кабінет міністрів підтримав залучення позики від Міжнародного банку реконструкції та розвитку на 662 мільйони доларів для фінансування програм соціального захисту....
Десятки чеських компаній обходять санкції проти РФ, торгуючи через треті країни – ЗМІ
Чеські державні органи перевіряють десятки компаній за підозрою в обході санкцій проти Росії. Про це поінформували журналісти ČT24. Згідно з...
Банки Китаю блокують рахунки російських компаній через підсанкційні адреси
Російські компанії зіткнулися з блокуванням рахунків у великих китайських банках через те, що їхні юридичні адреси збігаються з адресами організацій,...
Російський Центробанк визнав курс долара вищим за 100 рублів
Офіційний курс долара Центрального Банку Росії перевищив 100 рублів, вперше з жовтня 2023 року. Про це пише видання The Moscow...
Укренерго оприлюднило графіки відключення світла на середу
У середу 20 листопада енергетики застосовуватимуть графіки відключення світла з 6:00 до 22:00. З посиланням на пресслужбу НЕК "Укренерго". Зазначається,...
Average Rating