BMW боїться втратити китайський ринок, і тому просить уряд виступити проти запровадження тарифів на електромобілі з Китаю. Про це пише Bloomberg.
BMW AG тисне на Берлін, щоб той проголосував проти запровадження значно вищих тарифів Європейського Союзу на електромобілі китайського виробництва, приєднавшись до інших німецьких автовиробників, які не хочуть ризикувати своїм найважливішим ринком.
"Додаткові тарифи завдають шкоди глобально активним компаніям у цій країні і можуть спровокувати торговельну суперечку, від якої ніхто не виграє", – заявив у середу генеральний директор BMW Олівер Зіпсе.
Країни-члени ЄС готуються до голосування в п'ятницю щодо введення остаточних тарифів до 45% на імпортні електромобілі, вироблені в Китаї. Для блокування тарифів потрібна кваліфікована більшість – 15 країн-членів, що представляють 65% населення блоку.
Німецькі чиновники дали зрозуміти, що уряд планує утриматися, а не голосувати проти. Він також очікує, що значна кількість країн-членів ЄС приєднається до його утримання, що може ускладнити блокування впровадження тарифів.
У широкому сенсі, Німеччина чітко дала зрозуміти, що сподівається на розв'язання питання шляхом переговорів між ЄС та Китаєм.
Очікується, що канцлер Німеччини Олаф Шольц і президент Франції Еммануель Макрон обговорять тарифи в Берліні в середу.
Європейська комісія, виконавчий орган блоку, запропонувала ці мита після того, як розслідування виявило, що Китай несправедливо субсидує свою електромобільну промисловість.
Німецькі автовиробники в цілому відкинули тарифи, які, за їхніми словами, можуть загрожувати продажам на їхньому найбільшому автомобільному ринку в Китаї, якщо країна відповість контрзаходами.
Генеральний директор Mercedes-Benz Group AG Ола Келленіус закликала до відкритості ринків протягом останніх місяців, а генеральний директор Volkswagen AG Олівер Блюм неодноразово висловлював занепокоєння щодо потенційної торгової суперечки з Китаєм.
Нагадаємо, міністр торгівлі Китаю заявив, що запровадження ЄС мит на електромобілі серйозно завадить торгівлі та інвестиційній співпраці та завдасть шкоди як Китаю, так і Німеччині.
Кількість нових реєстрацій електрокарів в Німеччині суттєво впала, а виробники автомобілів скорочують виробництво, оскільки попит на електромобілі розчаровує.
Інші Новини
Українці збільшують купівлю євро, долар поступово втрачає позиції – НБУ
Починаючи з квітня 2025 року українці почали купувати більше готівкових євро. Долар залишається головною валютою, але поступово втрачає позиції. Про...
Торговельна угода зі США: у Німеччині наполягають на готовності ЄС до контрзаходів
Міністр фінансів Німеччини Ларс Клінгбайль заявив, що Європейський Союз "готовий вжити контрзаходів" проти США, якщо не вдасться досягти справедливої торговельної...
Японія все ще сподівається домовитися з Трампом про нижчі мита
Японія продовжить відстоювати свої інтереси після шокуючого оголошення про те, що з 1 серпня президент США Дональд Трамп запровадить 25%...
У Кабміні розповіли, як можна збільшити пенсію вдвічі
Міністерство соціальної політики готує комплексну реформу пенсійної системи, яка поєднуватиме солідарну, накопичувальну та добровільну складові. Це дасть можливості отримувати пенсію...
Ціни на газ в Україні зросли після двомісячного зниження – Мінекономіки
Ціни на газ зросли на європейському ринку. В Україні газ подорожчав після зниження цін протягом двох місяців. Про це свідчать...
Як отримати “Пакунок школяра”: пояснення Мінсоцполітики
Push-сповіщення в "Дії" про можливість отримати "Пакунок школяра" приходитиме батькам після зарахування дитини до 1 класу. Про це у телеетері...
Average Rating