В проєкті бюджету на 2025 рік на державну пропаганду закладено 137,2 млрд руб (1,42 млрд дол). Про це пише The Moscow Times.
Порівняно з 2024 роком витрати за статтею засоби масової інформації збільшаться на 15,9 млрд руб, або 13%, а їхній загальний обсяг перевищить річні бюджети середніх російських регіонів (наприклад, 135 млрд рублів у Калінінградській області, 110 млрд рублів у Пермському краї).
У середньому держпропаганда обходитиметься бюджету в 11,4 млрд рублів на місяць, або 2,6 млрд рублів на тиждень, а головними одержувачами коштів залишаться державні ТВ-канали.
Повідомляється, що утримання "ТВ-Новости" – керуючої структури Russia Today – у 2025 році обійдеться росіянам у 31,1 млрд рублів – на 9% більше, ніж у 2024-му.
"Первый канал", який втратив від початку війни майже чверть аудиторії, отримає субсидію на 6 млрд рублів для наповнення телеефіру.
Ще 18,6 млрд рублів закладено в бюджеті для "Першого каналу", НТВ, ВДТРК, Суспільного телебачення Росії та каналу "Карусель" для оплати трансляцій у глибинці (у населених пунктах із населенням менше ніж 100 тисяч осіб). Порівняно з поточним роком ці витрати зростуть на 1 млрд рублів.
У 7 млрд рублів обійдеться бюджету організація системи держпропаганди в окупованих регіонах України.
Окремою статтею – на 8,4 млрд рублів – у скарбницю заклали видатки на медійні проєкти адміністрації президента. Йдеться про організацію "інформаційно-роз'яснювального супроводу" ініціатив Володимира Путіна "в мережі Інтернет".
Сумарно з початку війни (2022-24 рр.) уряд витратив на держЗМІ понад 350 млрд рублів. Але попри щедре фінансування, державні ТБ-канали стрімко втрачають аудиторію.
Найбільших втрат серед зазнав "Первый", кількість глядачів якого впала на 22% за рік і майже на третину, якщо порівнювати з літом 2022-го.
"Россия 1" за рік позбувся кожного сьомого глядача (-15%), хоча й залишився найпопулярнішим серед усіх телеканалів країни: влітку його дивилися 14,6% аудиторії ТБ, хоча рік тому це було 17%.
Наростити аудиторію вдалося телеканалу НТВ, що належить холдингу "Газпром медіа": його частка в середньодобовій аудиторії зросла з 7,9% до 8,7%.
Інші Новини
Україна шукає гроші на закупівлю газу: скільки не вистачає
НАК "Нафтогаз України" до зими має придбати та закачати у підземні газові сховища близько 6 млрд кубометрів газу. На сьогодні...
Зміцнення рубля “з’їдає” прибуток РФ від продажу нафти – Bloomberg
Ціни на нафту зростають, але Росія не отримує очікуваного прибутку — через зміцнення рубля доходи Кремля залишаються під тиском. Про...
ЄС інвестує заморожені активи РФ для збереження допомоги Україні – Politico
Кошти від російських активів у розмірі 18 млрд євро мають бути вичерпані до кінця року. Новий підхід допоможе зберегти фінансування...
У Мінцифри анонсували нові функції в застосунку “Дія”
В застосунку "Дія" можна буде повідомити про початок або завершення будівництва. Про це йдеться у повідомленні міністерства цифрової трансформації."Уже скоро...
В Ірані вже понад пів доби майже повністю не працює інтернет
Іран уже понад пів доби практично повністю відключений від Інтернету. Про це інформує організація NetBlocks, яка контролює інтернет-підключення та ситуацію...
У Білому домі закликали Верховний суд США не пришвидшувати рішення щодо тарифів
Білий дім закликав не пришвидшувати судовий процес щодо спірних тарифів на імпорт за позовом двох приватних підприємств. Про це повідомляє...
Average Rating