Read Time:53 Second

89% коштів, які росіяни витрачають на покупку нових автомобілів, йдуть до Китаю, заявив віцепрезидент з продажу та маркетингу АвтоВАЗу Дмитро Костромін.
"Якщо поміряти ринок грошима, то сьогодні частка Lada складає лише 11%. Іншими словами, лише 11% коштів, які росіяни витрачають на покупку нових машин, залишається у російській економіці. Майже решту коштів вимиваються з Росії до Китаю, де розташовані центри формування доданої вартості", — сказав Костромін.

За його словами, в АвтоВАЗу менше ресурсів, ніж у виробників з Китаю, оскільки там субсидується весь бізнес та експорт. Водночас у Росії досі не розуміють весь обсяг підтримки, який є у китайських автомобільних компаній, оскільки він частково засекречений.
Зазначається, що в 2024 році росіяни куплять близько 900 тис китайських автомобілів. При цьому виторг дилерів від продажу нових машин з КНР в Росії за підсумками січня-липня склав 1,7 трлн руб.
До кінця 2022 року на російському автомобільному ринку залишилося лише 14 брендів, одинадцять з яких — китайські. На цьому фоні експорт китайських авто до Росії за підсумками 2023 року зріс більш ніж у сім разів до 11,5 млрд дол.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleepy
Sleepy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

Average Rating

5 Star
0%
4 Star
0%
3 Star
0%
2 Star
0%
1 Star
0%

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Попередня новина “Укрзалізниця” змінює правила продажу квитків на потяги далекого сполучення
Наступна новина The Telegraph: У Росії призупинилося виробництво винищувача Су-57