Хоча деякі судна тіньового флоту РФ все ще користуються послугами західних страхових компаній, більшість власників звертаються до російських страхувальників, яких підтримує державна перестрахувальна компанія РФ. Про це пише агентство Bloomberg.
Агентство пише, що російські танкери страхують навіть компанії з Камеруну і Киргизстану.
Це викликає серйозні питання щодо можливості швидких та повних виплат у разі екологічних катастроф. Великобританія вже почала перевіряти танкери з підозрілим страхуванням, які проходять через Ла-Манш.
Дослідження Естонії показали, що від 20% до 25% танкерів, що перевозять російську нафту, застраховані російськими компаніями.
Хоча це свідчить про значну частку західного покриття, це навряд чи відповідає реальній картині, оскільки Естонія не змогла наполягати на перевірці всіх суден, і ті, хто мав більш непрозоре покриття, могли не співпрацювати або перетинати води, які поза її юрисдикцією.
За спостереженнями Bloomberg, естонське розслідування ідентифікувало страховиків близько 40% флоту.
Російська Національна перестрахувальна компанія (RNRC), підконтрольна центральному банку РФ, виступає перестрахувальником для багатьох з суден РФ. Вона підтримує ще три московські компанії, які забезпечують значну частку страхування танкерів, що перевозять нафту через протоки Данії та Туреччини.
Водночас "Інгосстрах", одна з найбільших страхових компаній Росії, заявила, що не прагне розширювати свою діяльність, попри війну. Вона також повідомила Bloomberg, що відмовилася від покриття понад 100 суден, які не відповідали її стандартам. Компанія заявила, що санкції, накладені на неї Великобританією, ныбито лише збільшують екологічні ризики, оскільки вони змушують більше суден користуватися ненадійним страхуванням.
У випадку великих страхових претензій до "недружніх" для РФ країн, виплати можуть стати політичним питанням. RNRC вже перебуває під санкціями США, Великобританії та ЄС, що ускладнює можливість таких компенсацій.
"Якщо росіяни не захочуть платити, вони, ймовірно, цього не зроблять", — сказав Крейг Кеннеді, асоційований працівник Центру Девіса при Гарвардському університеті.
Москва використовує власний флот, щоб обійти західні обмеження на нафту. Прикладом, "Інгосстрах" страхує танкери, що перевозять нафту до Індії за цінами, вищими за обмеження, встановлені Заходом.
Інші Новини
Верховний суд відхилив скаргу Коломойського про повернення ПриватБанку
Касаційний господарський суд у складі Верховного суду підтвердив неможливість повернення державного ПриватБанку колишньому співвласнику Ігорю Коломойському. Про це йдеться у...
Трамп планує збільшити мита на імпорт з Мексики, Канади та Китаю
Новообраний президент США Дональд Трамп підтвердив наміри запровадити мито на товари, що постачаються до країни з Мексики, Канади і Китаю....
Пенсійний фонд у листопаді дещо скоротив виплати
Пенсійний фонд України завершив фінансування пенсій за листопад 2024 року. На пенсійні виплати спрямовано суму 63,6 млрд гривень. Це трохи...
Курс валют НБУ на 26 листопада
Курс основних валют, встановлений Національним банком України у вівторок, 26 листопада 2024 року Курс долара порівняно з 25 листопада зріс...
На критичних об’єктах встановили понад 900 МВт резервної генерації
Станом на листопад в Україні на об'єктах критичної інфраструктури встановлено понад 900 МВт резервних потужностей. Про це інформували в Асоціації...
Долар послабшав після оголошення Трампом кандидата в міністри фінансів США
У понеділок курс долара США послабшав, а казначейські облігації США зросли в ціні після того, як новообраний президент Дональд Трамп...
Average Rating