Екологи з Greenpeace стурбовані потенційною екологічною катастрофою в Балтійському морі через використання старих танкерів (із так званого "тіньового флоту") для перевезення російської нафти.
Про це говорить публікація Greenpeace Media.
Чим саме стурбовані екологи
Екологи з міжнародної неурядової природоохоронної організації Greenpeace стурбовані потенційною екологічною катастрофою, що може статись у Балтійському морі через використання старих танкерів для перевезення російської нафти.
За даними експертів, застарілі танкери з так званого "тіньового флоту" під час експорту нафти можуть суттєво нашкодити навколишньому середовищу.
Якщо під час транспортування станеться розлив нафти, це негативно позначиться, зокрема, на прибережних зонах:
Німеччини Фінляндії РФ
Результати проведеного спеціалістами дослідження показали, що ці судна часто перетинають охоронювані природні зони вздовж німецького узбережжя, загрожуючи низці міст і територій.
Одне із суден про які йдеться – 250-метровий танкер, що перевозить російську сиру нафту до Індії. Корабель, збудований у 2003 році, вже привертав увагу фахівців через технічні дефекти системи пожежогасіння та рятувального обладнання.
Екологи пояснюють: велика кількість танкерів з "тіньового флоту" РФ не мають "достатньої" страховки. Це означає, що у випадку розливу нафти постраждалі країни повинні будуть самі сплачувати всі збитки.
Крім того, такі танкери зареєстровані здебільшого в країнах із низькими стандартами безпеки й рідко проходять необхідні перевірки.
Виходячи з цього Greenpeace закликає німецький уряд посилити заходи безпеки, включаючи обов'язкове страхування суден і супроводження лоцманами.
"Тіньовий флот" РФ
Нагадаємо, невдовзі після вторгнення в Україну Росія сформувала так званий "тіньовий флот" із сотень суден – для перевезення своєї нафти по всьому світу.
Купуючи старі танкери РФ може відключати їхні "маячки" – щоб оминути системи стеження й продовжувати експорт нафти (в обхід запроваджених проти неї санкцій).
Крім того, для придбання судів Росія використовує корпоративні офшорні структури. Через це західним урядам важко визначити, кому саме належать танкери, хто їх придбав чи хто контролює операції.
Це дозволяє країні-агресору уникнути, зокрема, механізму обмеження цін на морські постачання нафти й нафтопродуктів.
У липні 2024 року низка західних країн заявила про посилення боротьби з так званим "тіньовим флотом" РФ, однак на практиці росіяни все одно продовжують торгувати нафтою в обхід санкцій.
Варто зазначити, що нині з'являється все більше свідчень того, що Москва почала робити те саме щодо зрідженого (скрапленого) природного газу (СПГ).
Повідомлялось також, що РФ може перевантажувати СПГ із судна на судно просто в морі – щоб танкери обходили санкції.
Інші Новини
ICAO визнала Росію відповідальною за збиття рейсу MH17
Рада Міжнародної організації цивільної авіації (Рада ІКАО) дійшла висновку, що Росія несе відповідальність за збиття рейсу MH17 в липні 2014...
Зеленський прокоментував можливу участь Трампа на переговорах у Туреччині
Президент України Володимир Зеленський заявив у понеділок, що для України важливо, аби американський президент Дональд Трамп відвідав зустріч української та...
Зеленський підписав закон про ратифікацію угоди з США
Президент Володимир Зеленський підписав закон про ратифікацію угоди між урядами України та США щодо рідкісноземельних металів.Про це повідомляє сайт Верховної...
Трамп поділився очікуваннями від можливої зустрічі України та Росії
Можлива зустріч України та Росії в четвер, 15 травня, має привести до хороших результатів. Кровопролиття необхідно зупинити.Про це під час...
У Кремлі відреагували на ультиматуми про 30-денне перемир’я
У Кремлі не сприймають ультиматуми у питанні перемир’я з Україною та наполягають на відновленні прямих переговорів у Стамбулі без попередніх...
Макрон анонсував нові переговори з Зеленським та лідерами ЄС щодо припинення вогню
Президент Франції Емманюель Макрон заявив, що у понеділок проведе чергові переговори з президентом України Володимиром Зеленським та лідерами європейських країн....
Average Rating