У Кабінеті Міністрів внесли зміни до Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Травневі зміни в документі підписав прем’єр-міністр Денис Шмигаль і їх уже оприлюднили на урядовому порталі.
Нововведення передбачають дозвіл на виготовлення й обіг нафтопродуктів екологічних класів Євро-3 і Євро-4. Воно діятиме до кінця воєнного стану в Україні. Реалізувати продукцію можна буде ще продовж 90 днів після закінчення війни.
Кожна партія палива, що вводиться в обіг чи перебуває в обігу, повинна мати паспорт якості. У класи Євро-3, Євро-4 та Євро-5 не дозволяється додавати присадки, що мають у своєму складі:
фосфор;
сполуки свинцю та заліза;
монометиланіліни;
моноетиланіліни;
інші ароматичні аміни.
За даними видання enkorr, у такий спосіб мають намір сприяти подоланню паливної кризи в Україні. Зміни дозволять легалізувати виробництво нафтопродуктів на міні-НПЗ, а це – майже 35 тис. тонн бензину і до 10 тис. тонн дизелю класу Євро-3 і Євро-4.
Контроль за якістю палива може здійснювати Держекоінспекція та Держспоживслужба. Раніше в Україні призупинили обов'язкове оцінювання відповідності імпортованих з ЄС палив.
Розпал другого шоку
Директор "Консалтингової групи А-95" Сергій Куюн в інтерв’ю розповів, що нині українці переживають пік другого шоку через дефіцит пального на ринку. Він переконаний, що основна причина для цього – логістика, яка залежить від розв’язання питань у Європі.
Ситуація залишається складною, хоч влада та трейдери намагаються знайти шляхи виходу, зокрема налагоджують постачання із сусідніх країн та ведуть переговори з колегами.
"Сподіваюся, що до кінця травня можна очікувати, що дефіцит трохи згасне. Він не зникне, але хоча б в основних мережах з’явиться пальне, і ліміти будуть не 5-10 літрів, а 20-30 літрів", – додав Сергій Куюн.
З таким об'ємом пального можна буде полегшити ситуацію. Повністю розв’язати проблему, за попередніми розрахунками, можна до липня-серпня.
Інші Новини
Американський виробник гелікоптерів може інвестувати в Україну – Мінекономіки
Американський виробник вертольотів Bell Helicopter розглядає можливість інвестувати у виробництво в Україні. Про це заявив міністр економіки, довкілля та сільського...
На одну закриту агрофірму в Україні припадає 2,5 нові
Понад 8 тисяч аграрних компаній було відкрито в Україні з 2021 року за даними Єдиного державного реєстру. Пік припав на...
Транш від ЄС затримують та уріжуть – Україна не провела обіцяні реформи
Черговий, четвертий у 2025 році транш фінансової допомоги Україні у рамках механізму Ukraine Facility, який українська влада запросила ще у...
Російський центробанк знизив ключову ставку до мінімуму за рік
Центробанк знизив ключову ставку з 20% до 18%. Це мінімальний рівень за рік: наприкінці липня 2024 р. ЦБ відновив підвищення...
В НБУ пояснили зростання цін на пальне та озвучили прогноз до кінця року
Зростання цін на пальне в Україні було викликано двома факторами, які вже вичерпані. До кінця року значних рухів не очікується....
“Укрзалізниця” посилює контроль при посадці в потяги: що зміниться для пасажирів
"Укрзалізниця" посилює контроль документів під час посадки пасажирів у поїзди.Про це повідомляє пресслужба УЗ."Останніми днями ми отримали низку звернень щодо...
Average Rating